Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:02:49 GMT

۶۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه در مهاباد اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۷۰۷۱

۶۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه در مهاباد اهدا شد

سرهنگ منوچهر مودبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه و بسیج در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شده و این بسته‌های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، نخود، عدس و رب به ارزش چهار میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد با بیان اینکه هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های سپاه تامین شده است، اضافه کرد: توزیع بسته های کمک‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مودبی اظهار داشت: بسیج و سپاه در رزمایش کمک‌های مومنانه، مجاهدانه در صحنه حضور یافته و نشان داده‌اند رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مهاباد اهدا شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: ۱۰ سری جهیزیه با هدف کمک به نیازمندان در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مودبی بیان کرد: این تعداد جهیزیه که ارزش هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیون ریال است، در قالب طرح «همدلی و کمک مومنانه» به نوعروسان خانواده‌های نیازمند حتی در دورترین روستاهای این شهرستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، فرش، پتو و لباسشویی است.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار آن با ۱۲ هزار نفر جمعیت زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح حمایت معیشتی دولت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهاباد آذربایجان غربی پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح حمایت معیشتی دولت دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی