Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:24:29 GMT

ریزه کاری های خشکشویی لباس کودکان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۷۴۶۸

ریزه کاری های خشکشویی لباس کودکان

خشکشویی لباس کودکان از خشکشویی دیگر موارد بسیار با اهمیت تر و نیازمند دقت بالایی می باشد. در واقع انتخاب هر نوع خدماتی برای کودکان باید با بررسی زیاد صورت پذیرد. حال برخی از این انتخاب ها بر سلامت جسمی و یا روحی فرزندان ما تاثیر مستقیم دارند. در چنین مواردی حساسیت مسئله دو چندان می شود.

به گزارش برنا، خشکشویی لباس کودکان از خشکشویی دیگر موارد بسیار با اهمیت تر و نیازمند دقت بالایی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع انتخاب هر نوع خدماتی برای کودکان باید با بررسی زیاد صورت پذیرد. حال برخی از این انتخاب ها بر سلامت جسمی و یا روحی فرزندان ما تاثیر مستقیم دارند. در چنین مواردی حساسیت مسئله دو چندان می شود. چرا که یک انتخاب اشتباه خسارت هایی جبران ناپذیر بر جای خواهد گذاشت. از سوی دیگر آسیب هایی که افراد در سنین کم می بینند ممکن است باعث مشکلاتی شود که در بزرگسالی گریبانگیر انسان شود. اگر شما نیز این حساسیت ها را دارید ادامه ی این مقاله یک راه حل بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

خشکشویی مناسب لباس کودک

چرا انتخاب خشکشویی مناسب لباس کودک مهم است؟

لباس ها ارتباط مستقیم با پوست کودکان دارند. در صورتی که کیفیت پارچه ی در حال تماس مناسب نباشد به احتمال زیاد باعث آسیب و حساسیت پوستی خواهد شد. نکته ی بسیار مهمی که در این حالت به آن توجه ویژه داشته باشید این مسئله است که در کودکان مشکلات و بیماری ها ممکن است بلافاصله بروز نکنند و در مواردی آسیب های وارده در بزرگسالی نمود پیدا می کنند. به طور مثال استفاده از شوینده نامناسب در شست و شوی لباس های کودکان منجر به حساسیت های پوستی در بزرگسالی می شود.

مسئله ی بعدی انواع لکه های موجود بر روی لباس کودکان است. بچه ها سرشار از انرژی هستند و در طول روز بارها ممکن است باعث کثیف شدن لباس هاف خانه و خودشان شوند. از سوی دیگر لکه های ایجاد شده به واسطه ی تنوع فعالیت کودکان بسیار متفاوت استو به طور مثال یک لباس کودک ممکن است همزمان هم لکه ی گل و لای داشته باشد هم لکه ی چربی غذا و هم لکه هایی مثل رنگ و غیره. به واسطه ی این تنوع در لکه و آلودگی ها و همچنین حساسیت و آسیب پذیر تر بودن لباس کودکان انتخاب یک خشکشویی لباس کودک مناسب اهمیت بسزایی دارد.

خشکشویی لباس رنگی کودکان

خشکشویی لباس کودکان چگونه انجام می شود؟

اولین مبحث این است که از دستگاه خاصی استفاده شود. بسیاری از بیماری ها و آلودگی ها که روی سطح لباس بزرگسالان است برای آنان ایجاد خطر نمی کند اما همین آلودگی ممکن است سبب بروز آسیب به کودک شود. در چنین حالتی بهتر است که دستگاه شست و شو برای خشکشویی لباس کودکان با دستگاه شوینده پوشاک بزرگسالان متفاوت باشد. و حتی اگر خشکشویی ای به اندازه کافی دستگاه ندارد لباس کودک را به هیچ وجه با لباس بزرگسال در یک دستگاه قرار ندهد. خشکشویی های آنلاین به سبب صنعتی بودن دستگاه های متعددی دارند که امکان جداسازی لباس ها برایشان بیشتر فراهم است. خشکش.یی لاوسته با در دست داشتن یکی از به روز ترین و صنعتی ترین خطوط اجرایی این اطمینان خاطر را می دهد که لباس ها به درستی و مطابق اصول اولیه شسته خواهند شد.

دومین اقدامی که بادی در خشکشویی لباس کودکان رخ دهد استفاده از فشار آب مناسب است. پوشاک کودک از بافت لطیف تر وسبک تری به نسبت لباس بزرگسالان برخوردار است پس باید گشتاور انتخابی برای این شست و شو کمتر باشد و از فشار آب مناسب تری نیز استفاده کرد. از سوی دیگر لباس کودک را نباید زیاد حرارت داد. حال این مسئله را با لکه های سنگین تر لباس کودکان ادغام کنید! این اتفاق سبب پیچیدگی خشکشویی لباس کودکان است.

در خشکشویی های حرفه ای با استفاده از شوینده های یونیزه این مشکل را حل کرده اند. بدین معنی که ابتدا لباس کودک کبار آبکشی می شود تا اگر گل یا خاکی و یا آلودگی های سست و بزرگ بر روی آن موجود است برطرف گردد. پس از آن با یونیزه کردن سطح لکه ها و شوینده ها آلودگی ها به راحتی از روی لباس پاک می شوند. در مرحله ی بعد باید لباس ها را مجددا به حالت خنثی بدل نمود. در نهایت یک لباس کاملا تمیز بدون هیچ اثری از آلودگی یا ردپایی هر چند جزئی شوینده ها بر روی لباس، لباس دلبندتان خدمتتان تقدیم می شود. متاسفانه اکثر خشکشویی های محلی امکان ارائه چنین خدماتی را ندارند. اما خشکشویی های بزرگ تر مثل خشکشویی لاوسته که از سردمداران این صنعت محسوب می شود. با ارائه این خدمات نگرانی خانواده ها را به طور کامل برطرف نموده است.

خشکشویی انواع لباس کودک

چطور هزینه ی خشکشویی لباس کودکان را کنترل کنیم؟

به طور کلی هر اقدامی که به کودکان مربوط است در مقایسه با همان خدمت ارائه شده به بزرگسالان از هزینه ی بیشتری برخوردار است و دلیل اصلی آن نیز حساسیت و سختی اجرای بیشتر امورِ مربوط به کودکان است. در خشکشویی لباس کودکان مسئله اصلی کم بودن این جامعه آماری است. در واقع یا محل  ارائه دهنده خدمت مطابق اصول گفته شده عمل نمی نماید و یا میزان جامعه آماری آن باید به حد نصاب سوددهی رسیده باشد. اکثر خشکشویی های محلی جدای این مسئله که امکان ارائه خدمات تخصصی کودک را ندارند، به دلیل تعداد مراجعه ی کم در این مورد حاضر به تفکیک لباس و شست و شوی مجزا نیستند. اما در خشکشویی های آنلاین بحث متفاوت است. اکثر خشکشویی های آنلاین به دلیل تاسیس در دهه ی اخیر از تکنولوژی روز بهره مند هستند. از طرفی خشکشویی هایی که تنها آنلاین هستند در واقع فوکوس خوبی بر روی این بازار دارند و از خشکشویی هایی که هم خدمات حضوری می دهند و هم خدمات آنلاین عملکرد مناسب تری دارند. به سبب انلاین بودن دردسر ها تحویل حضوری و مسافت دیگر وجود ندارد لذا جامعه ی هدف یک خشکشویی آنلاین تمامی کودکان شهر تهران محسوب می شوند. لذا میزان سهمی از بازار که متعلق به آن خشکشویی خواهد بود برای رسیدن به حاشیه سود منطقی کفایت خواهد نمود. به همین دلیل در خشکشویی آنلاین مثل خشکشویی لاوسته هزینه شست و شوی لباس کودکان با بزرگسالان تفاوتی ندارد. مسئله ی دیگر در کنترل هزینه مکانیزه بودن روش اجرایی است. با مکانیزه کردن روش و اجرای آن مطابق استاندارد های جهانی میزان هزینه صرف شده خصوصا در بخش هزینه های مربوط به سوخت و مواد اولیه بسیار کاهش می یابد که همین امر یکی از اساسی ترین دلایل مناسب بودن هزینه خشکشویی لباس کودکان در خشکشویی های انلاین است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خشکشویی خشکشویی آنلاین آلودگی ها لباس ها لکه ها بر روی ی دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود

لاله جعفری نویسنده حوزه کتاب کودک، درباره وضعیت کتاب کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه امروز طیف وسیعی از کتاب‌ها در بازار نشر وجود دارد اما در مقابله با تالیف‌های خارجی که مخاطب زیادی دارند نویسندگان ایرانی کار سختی پیش رو دارند چون باید به نحوی بنویسند تا بچه‌ها فقط به دنبال کتاب‌های ترجمه نروند و به دنبال تالیفات داخلی نیز باشند.

وی افزود: همچنین گستردگی سبک‌های ادبی در حوزه کودک زیاد است و تنوع خوبی وجود دارد. ما داستان‌های تخیلی، ترسناک، طنز، علمی و… را داریم و این تنوع باعث می‌شود تا بچه‌ها به طرف کارهای تألیفی جذب شوند. البته که هنوز فاصله بسیاری با آثار خارجی داریم، چرا که گرانی کاغذ و چاپ باعث شده تا ناشران محدودتر کار کنند و این محدودیت‌ها برای نویسندگان نیز به‌وجود می‌آید. امیدوارم این مشکلات حل شوند و آثار تألیفی در کنار ترجمه بچه‌ها را به سمت خود جلب کنند.

نویسنده کتاب «چوم چوم» درباره یافتن ایده برای نگارش و همراهی با کودک امروز گفت: سعی می‌کنم تجربه‌های میدانی زیاد داشته باشم و با بچه‌ها کار کنم. حواس پنجگانه خود را در مواجه با بچه‌ها تقویت کنم. در پارک، خیابان، مترو و هر جایی‌که کودکی می‌بینم شش دانگ حواسم را جمع کنم تا ببینم عکس‌العملش در مقابله با مسائل چگونه است و سعی می‌کنم ایجاد ارتباط کنم و ببینم مدل حرف‌زدن‌شان تا چه اندازه نسبت به بچه‌های دوره خودمان تغییر کرده است. در کنار این مشاهده میدانی سعی می‌کنم کتاب‌های پرفروش دنیا را بخوانم و نکات قابل توجه آن را درک کنم. از سوی دیگر تلاش می‌کنم تا در فیلم‌ها، انیمیشن‌ها یا حتی بازی‌های رایانه‌ای جستجو کنم ببینم آثار پرطرفدار چه نکاتی به همراه دارند که بچه‌ها به سمت آن‌ها جلب می‌شوند.

جعفری به چگونگی ترغیب بچه‌ها برای مطالعه و فرهنگ‌سازی در راستای مطالعه گفت: بازاریابی مهم‌ترین مساله است. تبلیغات اثر بسیار زیادی دارد و فکر می‌کنم رسانه‌ها حرف اول را در این میان می‌زنند. امروز بین دو فیلم برای پخش، رقابت و تبلیغات گسترده‌ای وجود دارد، چه در شبکه‌های داخلی و چه فارسی زبان خارجی؛ در حالی‌که برای کتاب ما هیچ تبلیغی نداریم. فکر می‌کنم سهل‌الوصول‌ترین راه، همین تبلیغ است. هرچند که هزینه‌بر است، اما رسانه‌های داخلی مانند تلویزیون، به نوعی جزو مایملک مردم ایران به شمار می‌آید و باید از آن استفاده شود. ما در طول روز همه نوع تبلیغی در رسانه می‌بینیم، غیر از کتاب.

وی ادامه داد: از سویی فکر نمی‌کنم در مدارس هیچ تمرکزی روی این مسئله وجود داشته باشد. این اتفاق در حالی است که بیشترین زمان را فرزندان ما در مدرسه و در کنار هم می‌گذرانند و می‌توان برای آن‌ها ساعت مطالعه، یا زنگ کتاب تعریف کرد و به هزار نوع، نه به شکل خشک و اجباری بلکه با بازی و سرگرمی تبلیغ کتاب کرد تا فرهنگ مطالعه در میان بچه‌ها ایجاد شود.

این‌نویسنده گفت: ناشران به دنبال کتاب‌هایی همراه با بازی و سرگرمی هستند و وجه بازی برای‌شان غالب است. درست است که بازی نقش مهمی در زندگی کودک دارد، اما ادبیات نیز جایگاه خودش را دارد و باید این جایگاه حفظ شود. ناشران مجبور هستند برای فروش کتاب دست به هر کاری بزنند و کالایی تولید کنند که روی دست‌شان نماند. اما کتاب‌هایی که ادبیات خالص هستند و به جشنواره‌های داخلی و خارجی راه پیدا می‌کنند هر روز کمرنگ و کم‌تعداد شده‌اند و این را من از سفارش‌هایی که به خودم ارائه می‌شود، می‌بینم. ناشر از من می‌خواهد که سری کاری کنم در حالی که باید بذر آگاهی در ذهن کودک کاشته شود و این با یک اثر خوب اتفاق می‌افتد، اما امروز این گونه نیست. وی در پایان گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا نویسنده آنچه که دلش می‌خواهد را بنویسد و تنها سفارشی کار نکند.

کد خبر 6090973 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی