Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@15:36:24 GMT

ادعای وکیل شجاع درباره شکایت پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۷۷۰۵

ادعای وکیل شجاع درباره شکایت پرسپولیس

وکیل بازیکن سابق پرسپولیس گفت: طبق مقررات فیفا مرجع داخلی صلاحیت رسیدگی به پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده را ندارد.

به گزارش مشرق، مصطفی سلیمانی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک اظهار داشت: بیرانوند از محیطی به محیط دیگر وارد شد و در یک دنیا وارد فوتبال کاملا متفاوت شد. این تطبیق‌پذیری خیلی زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند برخی مشکلاتی برای وی ایجاد کرده و دنبال موفق نشدن این بازیکن بودند. برخی دلال‌ها این وسط ذی نفع بودند و متاسفانه اوایل حضورش در تیم بلژیکی این اتفاق‌ها رخ داد.

وی افزود: همیشه گفته‌ام بیرانوند مرد روزهای سخت است و در سخت‌ترین شرایط خود را نشان می‌دهد و توانایی‌هایش را اثبات می کند. خوشبختانه از این آزمون هم سربلند بیرون آمد و امیدوارم در دیدارهای آینده هم خود را نشان بدهد و برای کشور و مردمش افتخارآفرینی کند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن مازادی که جور پرسپولیس را می‌کشد

وکیل شجاع خلیل زاده درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن گفت: تمام این اتفاق‌ها به نظر من ناشی از یک اشتباه است و این امر هم مربوط به تشخیص مراجع صالح در رسیدگی به دعوای این باشگاه با خلیل زاده است. طبق رویه فیفا وقتی بازیکنی به یک باشگاه خارجی منتقل می‌شود، با توجه به ذی نفع بودن این باشگاه، مرجع داخلی صلاحیت رسیدگی عادلانه و منصفانه به پرونده شکایت یک بازیکن ایرانی از وی را ندارد.

سلیمانی ادامه داد: مرجع بین المللی یا کمیته حل اختلاف فیفا باید به این پرونده رسیدگی کند. کمیته وضعیت هم این موضوع را تشخیص داد اما کمیته استیناف ایرادهایی به این پرونده گرفت که باید به طریق دیگری رسیدگی صورت بگیرد. به همین دلیل پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل زاده را به کمیته وضعیت ارجاع داد، این کمیته هم از من لایحه خواست. این لایحه را آماده کرده و امروز تحویل کمیته وضعیت می‌دهم. 

وی در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران تصریح کرد: باید ببینیم نظر کمیته وضعیت برای رسیدگی مجدد چه خواهد بود اما آنچه مسلم است فسخ قرارداد خلیل زاده کاملا قانونی بوده و فیفا هم مرجع صالح رسیدگی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر باشگاه پرسپولیس مصطفی سلیمانی فسخ قرارداد پرسپولیس شجاع خلیل زاده کمیته وضعیت خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند

باشگاه سپاهان از سخنان زشت یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس شکایت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهادهای مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • اعلام ختم رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو/ تتلو: اشتباهم را می‌پذیرم + عکس
  • ختم رسیدگی به پرونده تتلو با یک اشتباه کردم ساده | آموزش مناسبی ندیدم!
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه