Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادرات رب گوجه فرنگی در بسته بندی و احجام مختلف تا پایان فروردین سال آینده بلامانع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار،  مجوز صادرات رب گوجه فرنگی در بسته بندی و احجام مختلف با رعایت ضوابط مقرات صادرات و واردات تا پایان فروردین ماه سال 1400 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر هم  صادرت رب اسپتیک (نه فله) تا پایان دی ماه آزاد شده بود و تولیدکنندگان درخواست کرده بودند که لغو ممنوعیت صادرات رب گوجه فرنگی تمدید شود، چراکه از طرفی در حال حاضر دولت به ارز نیاز دارد و از طرف دیگر حفظ مشتری صادراتی راحت نیست و در صورت وقفه افتادن بین فروش محصول، مشتری از دست می‌رود که به زیان تولید کننده و کشور است.

رب گوجه فرنگی اسپتیک مخصوص صادرات است و برای مصرف داخل تولید نمی‌شود. این نوع رب گوجه فرنگی تحت خلأ تولید و در کیسه‌های مخصوص نگهداری می‌شود که تا دو - سه سال هم ماندگاری دارد و فقط برای صادرات تولید می‌شود. به طور کلی معمولا واردکنندگان رب غیر اسپتیک را نمی‌خرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرک گمرک رب گوجه فرنگی صادرات رب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد

پلیس سوئد برای تجمعی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور که قرار است در آن به قرآن اهانت شود، مجوز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این تجمع قرار است روز جمعه و در شهر جنوبی «مالمو» برگزار شود.

برگزاری تجمعاتی از این دست در سوئد که در آن به کتاب خداوند توهین می‌شود، انتقادات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته و روابط استکهلم با کشور‌های اسلامی را تیره کرده است. پیش از این و در پاییز سال گذشته، اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد فردی به نام «سلوان مومیکا» را که چندین بار در این کشور دست به قرآن سوزی زده اخراج می‌کند و قصد تمدید پناهندگی او را ندارد.

در پی اعلام این تصمیم، فرد هتاک به قرآن فروردین ماه امسال اعلام کرد که از سوئد به نروژ پناهنده خواهد شد. هتاکی به قرآن سبب مشکلات متعدد در روابط بین‌المللی سوئد شده و عضویت آن در ائتلاف نظامی ناتو را مدت‌ها به تعویق انداخت.

کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر صدور مجوز برای تجمعاتی از این دست را «تاسف‌بار» و عامل نفرت‌پراکنی توصیف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند