Web Analytics Made Easy - Statcounter

سؤال اینجاست که چرا میناوند و انصاریان دیر به بیمارستان رفتند؟ چرا آنها در آن برنامه اینترنتی مرتبط با دربی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند؟ شاید اگر آنها چند روز، فقط چند روز زودتر بستری می‌شدند الان زنده بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صحبت‌های چند روز قبل دکتر هاشمیان در مورد مرگ دردناک مهرداد میناوند و علی انصاریان پیشکسوتان پرسپولیس حاوی نکات بسیاری بود که کمتر مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱- دکتر هاشمیان گفته بود مهرداد میناوند حدود ۲۰ روز قبل از فوتش با من تماس گرفت و گفت خودم و همسرم کرونا گرفته‌ایم اما وقتی به او گفتم در بیمارستان بستری شود، گوش نکرد.
۲- در مورد علی ا‌نصاریان هم گفته شد که او دیر اقدام کرده و خیلی کرونا را جدی نگرفته، به همین دلیل مثل میناوند دیرتر به بیمارستان رفته است.
۳- نکته مهم اینجاست که چهره‌های سرشناسی مثل میناوند و انصاریان راحت‌تر از مردم عادی می‌توانستند در بیمارستان‌های کرونایی بستری شوند اما انصاریان و میناوند به وقتش این کار را نکردند.
۴- دکتر هاشمیان حتی به خاطر انصاریان از بیمارستان مسیح دانشوری یک‌سری تجهیزات به بیمارستان فرهیختگان برد اما فایده‌ای نداشت و…
حالا سؤال اینجاست که چرا میناوند و انصاریان دیر به بیمارستان رفتند؟ چرا آنها در آن برنامه اینترنتی مرتبط با دربی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند؟ شاید اگر آنها چند روز، فقط چند روز زودتر بستری می‌شدند الان زنده بودند و در کنار خانواده اما سؤالی که هیچ‌کس جوابی قانع‌کننده برای آن پیدا نمی‌کند این است که چرا انصاریان و میناوند این‌قدر دیر به بیمارستان رفتند؟ آیا کرونا چیزی بود که بتوان آن را شوخی گرفت؟ حیف و صدحیف که مهرداد و علی عزیز خیلی دیر این بیماری نحس را جدی گرفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میناوند انصاریان انصاریان پرسپولیس لیگ برتر میناوند میناوند و انصاریان دکتر هاشمیان چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد