Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، این پروژه‌ها در قالب ۲ پروژه واقع در شهرستان‌های سربیشه و طبس اجرا می‌شود، شامل ۲۷ کیلومتر باند دوم در محور درح- ماهیرود و ۲۷ کیلومتر تکمیل قطعه ششم محور دیهوک - راور است.

این مراسم روز سه‌شنبه در پایانه مرزی ماهیرود با حضور جمعی از معاونین وزیر، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مدیران کل ستادی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی، ائمه‌جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان و بخش درح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی و برنامه‌های بازدید از محورهای مواصلاتی، محور بیرجند-سربیشه-ماهیرود مورد ارزیابی قرار گرفت.

محور سربیشه-ماهیرود با طول ۱۲۵ کیلومتر به جهت تردد خودروهای ترانزیتی و مهمترین راه دسترسی به مرز افغانستان، اهمیت بسزایی در اقتصاد کشور دارد لذا بهسازی این مسیر از برنامه‌های اولویت‌دار استان است.

از مجموع ۱۲۵ کیلومتر طول این محور، ۱۰ کیلومتر دوبانده‌سازی شده و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید، دوبانده‌سازی ۵۳ کیلومتر در دست اجراست و عملیات اجرای دوبانده سازی ۲۷ کیلومتر دیگر، امروز طی مراسمی در محل پایانه مرزی کلنگ‌زنی شد و بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی، مابقی قطعات باقی‌مانده تا پایان سال جاری، تعیین تکلیف می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی و همراهان از راه زمینی دوشنبه شب از کرمان به خراسان جنوبی آمد و در شهرستان طبس مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استان و شهرستان قرار گرفت و در ادامه ۹۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی (ساخت باند دوم) راه‌های این استان با حضوری وی افتتاح شد.

محمد اسلامی امروز (سه‌شنبه) از پایانه مرزی ماهیرود بازدید کرد و با حضوری وی عملیات اجرایی ۵۴ کیلومتر از باندهای دوم در سطح استان آغاز شد. بهره‌برداری همزمان ۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان، آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن، بازدید از قطعه ۱۶ راه آهن بیرجند - یونسی و افتتاح ساختمان پاویون فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی است.

برچسب‌ها توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی دهه فجر پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی توسعه بزرگراه‌ها، دستاورد ماندگار دولت روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی سربیشه توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد