Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پورآیین صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از سه طرح بهداشتی و درمانی در دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنج خانه بهداشت در روستاهای نهضت و خوزینه باقر واقع در بخش چغامیش، روستای انجیرک در بخش مرکزی و روستاهای کوثر و کول سیرا در بخش سردشت طی روزهای آینده بهره‌برداری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خانه‌های بهداشت تجهیز و تکمیل هستند، افزود: با راه‌اندازی این پنج طرح، تعداد خانه‌های بهداشت در شهرستان دزفول به ۵۷ خانه بهداشت افزایش یافته است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت در کوی پیام نور، عنوان کرد: این مرکز سلامت خیرساز در روزهای گذشته افتتاح شده بود و امروز با حضور جمعی از مسئولان، تجهیزات آن نیز بهره‌برداری شد.

پورآیین تصریح کرد: در حال حاضر پزشکان و کادر بهداشت این مرکز خدمات جامع سلامت همه روزه تا ساعت ۱۵ عصر به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر در کوی پیام نور می‌پردازند.

وی مجموع مراکز جامع سلامت در شهرستان دزفول را ۲۶ مرکز برشمرد و گفت: برای تجهیزات پنج خانه بهداشت که در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شوند و مرکز جامع سلامت کوی پیام نور که امروز به بهره‌برداری رسید در مجموع ۶۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

پور آئین در ادامه با بیان اینکه شهرستان دزفول در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، تأکید کرد: برگزاری نشست‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم تشییع، ترحیم و عروسی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد، فعالیت استخرها و تالارهای پذیرایی ممنوع است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، اضافه کرد: همه باید نسبت به رعایت موازین بهداشتی به صورت جدی اهتمام داشته باشند تا با یک پیک سهمگین و کشنده نظیر پیک اردیبهشت و خردادماه سال جاری مواجه نشویم.

کد خبر 5143102

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول خانه بهداشت بهره برداری ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان انقلاب اسلامی ایران عکس استانها راهپیمایی 22 بهمن شیراز شهرکرد شهرستان کرج شهرستان دزفول خانه بهداشت بهره برداری جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد

 دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی یکی از معضلات در برخی از محله‌های شهر سراوان است که با توجه به گرمای هوا برای شهروندان مشکلاتی را به همراه داشته است.
 
انتشار بوی نامطبوع، تجمع حیوانات موذی و ولگرد از جمله مواردی است که با رهاسازی فاضلاب خانگی در معابر ایجاد می‌شود.
 
رهاسازی فاضلاب به صورت غیر بهداشتی در معابر علاوه بر مشکلات فوق باعث می‌شود سلامت شهروندان به خاطر افتد و از سوی دیگر سیمای شهر را نازیبا می‌کند.
 
در همین راستا برخی از شهروندان سراوان سراوانی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب در برخی از معابر سطح شهر که علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع تردد را برای کودکان و زنان با مشکل مواجه کرده خواستار برخورد با افراد خاطی از سوی متولیان امر شدند.
 
علی اصغر عربشاهی رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: به مناسبت سومین روز از هفته سلامت، روز سلامت خانواده و سلامت زمین، طرح تشدید کنترل فاضلاب‌های خانگی در منطقه آسپیچ توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز محمدی به اتفاق شورا و دهیار منطقه اجرا شد.  
 وی افزود: جهت خاطیان دفع غیر بهداشتی ۱۵ اخطاریه نوبت اول و۴ اخطاریه پیگیری صادر شد.
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از تخریب زیر ساخت‌های شهری از هدایت آب وفاضلاب به کوچه و معابر جدا خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد