Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه گام دوم انقلاب مهم‌تر از گام اول است، گفت: در گام دوم انقلاب الگوی جمهوری اسلامی باید کامل شود. - اخبار استانها -

به‌‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سردار غلامرضا سلیمانی دقایقی پیش در دیدار با فرماندهان حوزه و پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به رسالت بسیج اظهار داشت: بسیج تحقق راهبردی انقلاب اسلامی است، بسیج یعنی ملت ایران، آحاد مردم، مزرعه بدون حصار، باران رحمت الهی، تشکیلات مردمی و در خدمت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در خدمت ملت بزرگ ایران و ملت آزاده دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسالت بسیج دولت‌سازی، تحقق دولت اسلامی، امت‌سازی، جامعه‌پردازی و خلق تمدن نوین اسلامی و تمدن‌سازی است در واقع رسالتی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کردند که در گام نخست دو مرحله انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم و در گام دوم باید تحقق دولت اسلامی را رقم بزنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در جامعه‌سازی به عبارتی امت‌سازی را باید انجام دهیم و تمدن نوین اسلامی با حمایت و همکاری ملت ایران را شکل دهیم و فلسفه انقلاب مردم ایران ‌علیه رژیم ستم‌شاهی و پهلوی به رهبری امام(ره) نیز همین بوده و فلسفه دیگری نداشته است‌.

سلیمانی تصریح کرد: قبل از انقلاب، کشور در شرایطی و امروز در شرایط دیگری است به طوری که از نگاه عزت ملی، ملت ایران در دوران پهلوی احساس می‌کرد که عزت خود را از دست داده و به واسطه حکومتی که در کشور توسط انگلیسی‌ها سرکار آمده بود رژیم شاهنشاهی بود و مردمی نبودند.

وی بیان کرد: رژیم پهلوی برای نخستین بار بود که توسط خارجی‌ها و اروپایی‌ها تعیین حکومت در کشور کردند و انگلیسی‌ها فردی که فرمانده ساده بود را وادار به کودتا کردند که در نهایت فرمانده کل قوای کشور شد، فردی که خاستگاه او نظامی‌گری بوده و سربازی بود که با حمایت خارجی‌ها فرمانده و پس از کودتا سردار سپهبد یعنی فرمانده کل نیروهای مسلح ایران شد.

گام دوم انقلاب به نحو شایسته برای جوانان تبیین شودبسیج در گام دوم انقلاب بازهم به شکل مردم محور حرکت خواهد کرد/زیرساخت‌های بسیج سازندگی زنجان تقویت می‌شودبیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای رسیدن به تمدن اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: انگلیسی‌ها به دنبال روی کار آوردن فرد دیگری بودند اما با توجه به کودن‌ بودن این فرد از او حمایت کردند اما عمر حکومت رضاشاه صرف سازماندهی 100 هزار نفر در ارتش جدید بود و حدود 10 لشکر در سراسر کشور به ویژه مناطق مرزی سازماندهی شد و هر زمان که صدای آزادی‌خواهی بلند می‌شد سرکوب می‌کردند و قیام‌هایی هم اتفاق افتاد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در جنگ جهانی دوم اتفاق‌هایی افتاد و نیروی ثابت ارتش قاجار حدود 2 هزار نفر بود و ارتش دفاعی از ایلات و عشایر شکل می‌گرفت، گفت: گام دوم انقلاب به مراتب مهم‌تر از گام اول انقلاب است زیرا انقلاب در مسیر اعتلا قرار می‌گیرد و با کم‌توجهی در مسیری قرار می‌گیرد که مصلحت اسلام و جهان اسلام و آینده بشریت نیست و در گام دوم انقلاب الگوی جمهوری اسلامی باید کامل شود.

در حال بروزرسانی...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی