Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:54:19 GMT

توجه به مناطق محروم از ثمرات انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۳۸۳

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی محمدی در نشست میز خدمت با حضور فرماندار شهرستان همدان و همراهی تنی چند از مدیران این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی حصار امام (ره)، اظهار کرد: در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و توجه به مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر با همراهی مدیران شهرستان وظیفه دانستیم در جمع ارزشمند شما حضور یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلاتی که توسط نماینده این منطقه قرائت شد، افزود: امروز خوشبختانه می‌شنویم بسیاری از مشکلات زیرساختی منطقه مرتفع شده و نیازها عمدتاً به مسائل فرهنگی و روبنایی تغییر پیدا کرده است.

فرماندار با اشاره به تعیین پنج منطقه توانمندسازی طی سالهای گذشته در همدان، ادامه داد: خدمات قابل توجهی در این مناطق انجام شده اما با توجه به فشردگی جمعیت، ریزدانگی سکونتگاهها، ساخت و سازهای عادی همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.

محمدی با بیان اینکه تمام مسائل و مشکلات طرح شده مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد، افزود: قولی نمی‌دهیم که نتوانیم عمل کنیم و برخی از موارد در کوتاه مدت قابل حل و برخی نیاز به اعتبارات و مدت زمان بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارند، افزود: انقلاب اسلامی در گام دوم با اتکای به فرزندان خود مقتدرانه و بالنده‌تر پیش خواهد رفت.

فرماندار همدان فاصله گرفتن از آرمانهای امام راحل را مهمترین آسیب پیش روی انقلاب دانست و گفت: با عنایت به هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مهم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 5143047

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری همدان فرمانداری همدان انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان راهپیمایی 22 بهمن شیراز شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند