Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:52:37 GMT

مالدینی: تیم جوان ما به رهبری مثل زلاتان نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۴۰۳

مالدینی: تیم جوان ما به رهبری مثل زلاتان نیاز دارد

پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان، راجع به تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه، پائولو مالدینی می گوید که تمدید قرارداد زلاتان تنها به خود او بستگی دارد. ایبرا در 11 بازی خود برای میلان در سری آ در این فصل 14 گل به ثمر رسانده است و نقشی پررنگ در صدرنشینی روسونری در جدول سری آ داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرارداد ستاره سوئدی با میلان در پایان فصل به اتمام می رسد. میلان همچنین در پایان این فصل به انتهای قرارداد خود با جیان لوییجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو خواهد رسید.

 

 

پائولو مالدینی در این رابطه گفت: "ما یکی از جوان‌ترین تیم های حاضر در اروپا هستیم و نیاز به رهبری مانند ابراهیموویچ داریم.

ما در سال 2018 با او که در آن زمان در ال ای گلکسی بازی می کرد قرارداد بستیم و او به ما گفت که تمدید قرارداد به شرایط بدنی او بستگی خواهد داشت، اما اگر او همچنان به همین منوال ادامه دهد، نم یدانم چرا باید تصمیم بگیرد که دیگر بازی نکند.

 

ما سه بازیکن داریم که قراردادشان در سال 2022 به پایان خواهد رسید و داریم روی این موضوع کار می کنیم. باید هر دو طرف برای ادامه همکاری راضی باشند. اینها فوتبالیست هایی حرفه ای هستند و تنها به بازی فکردن فکر می کنند. من امیدوارم که خیلی زود به توافق برسیم."

 

مالدینی در تابستان سال 2019 به مادرید سفر کرد تا با تئو هرناندز از رئال مادرید قرارداد امضا کند.

 

اسطوره میلان در باره این بازیکن افزود: "وقتی او را دیدم متوجه شدم که فرد بسیار معقولی است. هدف او این است که یکی از سه نفر برتر جهان در پست خود باشد و در تیم ملی فرانسه نیز به بازیکنی ثابت تبدیل شود."

مالدینی زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مالدینی زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو آنچه را قبل از پنالتی مقابل تورینو به لائوتارو مارتینز گفته بود، فاش کرد و همچنین تایید کرد که هرگز در جشن قهرمانی اینتر به میلان بی‌احترامی نخواهد کرد.

اینتر دوشنبه هفته گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رقبای میلان، عنوان قهرمانی را به دست آورد، بنابراین برای بازی امروز جشن بزرگی در سن سیرو حاکم بود.

چالهان اوغلو در حالی که فرزندانش در کنارش با پیراهن‌های اینتر در کنارش بودند و با زبان ترکی روی پیراهنشان واژه "پدر" ثبت شده بود به دازن گفت: "فرزندانم مدام می‌پرسند چه زمانی می‌توانند وارد زمین شوند و امروز روز فوق العاده‌ای برای من و آن‌ها بود. خوشحالم که در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنم و از فوتبالم بسیار لذت می‌برم.

گلزنی در بازی امروز؟

این به تمرکز مربوط می‌شود، همیشه متمرکز بوده‌ام، چون نمی‌خواهم اشتباه کنم، می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و توپ را در دروازه قرار دهم. رازم این است که سخت کار کنم و باور داشته باشم.

در جریان بازی به نظر می‌رسید چالهان اوغلو به سمت لائوتارو مارتینز رفت و از او سوال کرد که اگر تمایل دارد روی نقطه پنالتی گل بزند و به طلسم عدم گلزنی از ماه فوریه پایان دهد.

صحبت با لائوتارو مارتینز؟

می‌خواستم او از روی نقطه پنالتی گل بزند، زیرا دیدن او به عنوان بهترین گلزن برایم لذت بخش خواهد بود، اما او به من گفت که خودم این پنالتی را بزنم. ما گروه بزرگی در داخل و خارج از زمین داریم، زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و از این صمیمیت لذت می‌بریم.

جشن قهرمانی و احتمال کنایه به میلان؟

قبلا توضیح داده‌ام، امروز، روز فوق العاده‌ای است و نمی‌خواهم در مورد میلان صحبت کنم. می‌خواهم از امروز لذت ببرم. نه، من مشکلی ایجاد نمی کنم. با تمام احترامی که برای دیگران قائلم، این کاری نیست که من انجام می‌دهم.

اینتر برای تو نشانگر چیست؟

اینتر برای من نشان دهنده همه چیز است. آن‌ها ارزش من را بالا بردند، آنچه را در درونم داشتم از من بیرون آوردند و من همه این‌ها را مدیون اینتر هستم.

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد