Web Analytics Made Easy - Statcounter

۹ طرح فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همزمان در مراسمی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوولان محلی در شهر یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "جمال الدین عزیزی"  شهردار یزد در مراسم بهره برداری از این طرح ها را در راستای توسعه نشاط اجتماعی ضروری دانست و گفت: به همین مناسبت امسال هشتمین المپیاد ورزشی محله ها به دلیل شیوع کرونا در چارچوب حفظ سلامت عمومی به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در نظر است در راستای ارتباطات بین المللی، المپیاد ورزشی محله ها سال آینده با شهرهای خواهر خوانده یزد برگزار شود. 

وی از نامگذاری یزد در سال ۱۴۰۰ به نام شهر آرزوها یادکرد و گفت: ۱۰۰ سال بعد ، بازماندگان محله ها ، یزد را با همین نام و فرهنگ به یاد آورند و خرده فرهنگ های درون محله های این شهر به عنوان میراث جهانی حفظ شود.

 همچنین "عباس ملازینلی" معاون شهرداری یزد در این مراسم گفت: در سال های اخیر رویکرد شهرداری، حرکت به سمت مباحث فرهنگی و اجتماعی است و افتتاح طرح های فرهنگی و اجتماعی گامی بزرگ در اصلاح فرهنگ جامعه است.

ملازینلی با اشاره به افتتاح مرکز زنان بهبود یافته با ظرفیت ۴۰ نفر ، افزود: با افتتاح این مرکز، زنانی که خواه یا ناخواه گرفتار اعتیاد شدند و یا ترک کردند، دوران نقاهت خود را می گذرانند، این اقدام باعث کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری یزد  افتتاح گرمخانه یا سرپناه شبانه را از دیگر طرح های سازمان یادشده عنوان کرد و گفت: این مرکز که حدود ۴۰ نفر ظرفیت دارد، برای مدت کوتاهی پناهگاه افرادی است که سرپناهی ندارند.

ملازینلی خواستار همکاری و حمایت دستگاه های مرتبط مانند بهزیستی در گسترش این قبیل طرح ها شد و اظهار کرد: این گرمخانه که در حال حاضر با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، سرپناه افراد بی خانمان است، در کاهش آسیب ها موثر است.

وی درباره افتتاح فرهنگسراها، با اشاره به طرح « هرحسینیه یک ورزشگاه یا یک فرهنگسرا»، ادامه داد: تا کنون ۱۰ حسینیه در محلات مختلف شهر انتخاب و تجهیز شد و سال آینده نیز ۱۰ حسینیه دیگر به آن اضافه و در ردیف بودجه سازمان قرار می گیرد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این طرح ها با حمایت شورای شهر یزد و شهرداری اجرا شد، ادامه داد: مجموعه این طرح ها با سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تکمیل و تجهیز و بهره برداری شد.

 "محمد عشقان ملک" عضو هیات امنای خانه ورزش یزد هم در این مراسم با بیان اینکه تحرک و نشاط لازمه داشتن جامعه ای سالم است، گفت: ایجاد ورزشگاه های درون محله ای بهترین راه برای تشویق مردم به ورزش و ایجاد نشاط و شادابی است.

عشقان ملک  همراهی مردم محله در ایجاد چنین فضایی را قابل تجلیل دانست و اظهار امیدواری کرد که در سایر نقاط شهر نیز، شاهد بهره برداری از چنین فضاهایی در آینده باشیم.

در این مراسم مرکز سرپناه شبانه یا گرمخانه، خانه ورزش محله محمودآباد ، ۶ پروژه « هر حسینیه یک فرهنگسرا» و مرکز درمان اعتیاد اقامتی زنان به بهره برداری رسید. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر شهرداری یزد استان استان یزد بهره برداری محله ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس