Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@18:08:28 GMT

یمن| برگزاری اولین جلسه محاکمه باند جاسوسی انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۲۳۷

یمن| برگزاری اولین جلسه محاکمه باند جاسوسی انگلیس

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده باند جاسوسی انگلیس در یمن برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المسیره دادگاه کیفری یمن در نخستین جلسه خود پرونده فعالیتهای جاسوسی و خرابکارانه شماری از افسران اطلاعاتی انگلیس و جاسوسان آنها در خاک یمن را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش اعضای باند جاسوسی انگلیس مستقیماً برای جذب و آموزش جاسوسان در استان‌های مختلف یمن فعالیت می کردند و اقدامات خرابکارانه خود را پس از تهیه وسایل ارتباطی و تجهیزات و برنامه های پیشرفته در یمن آغاز کردند. این باند انگلیسی پس از آموزش مزدوران، فعالیت های جاسوسی و خرابکارانه خود را در شماری از استان‌های یمن از جمله صنعاء وعمران وصعدة والجوف ومأرب والمهرة وحضرموت آغاز کرد.

یمن| خشم انصارالله از شوی تبلیغاتی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتییمن| ادامه پیروزی‌های انصارالله و متحدان/ جبهه الدحیضه به‌طور کامل آزاد شد

سرویس امنیت و اطلاعات یمن توانست فعالیت جاسوسان را شناسایی و شماری از آنها را دستگیر کند. طبق گزارش سرویس امنیت و اطلاعات یمن فعالیت های مربوط به تعقیب و نظارت بر فعالیت های جاسوسی عناصر وابسته به باند انگلیسی همچنان ادامه دارد و در لحظه مناسب آنها دستگیر و تحویل دادگاه خواهند شد.

سرویس اطلاعاتی یمن همچنین از همه شهروندان این کشور در استان‌های مختلف خواست تا هوشیار بوده و هرگونه حرکت مشکوکی را که در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن قرار دارد، گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب