Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس، گفت : در روز چهارم دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور و در گروه N ، ساعت یازده امروز یک بازی در سالن شهید ابوالفتحی شیراز در برگزار شد که تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه قاطع ۲۹-۲۳ إشتادسازه مشهد را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: در نیمه نخست شاملی کازرون عملکرد بهتری داشت و در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل کرد و در مقابل بازیکنان اشتاد سازه بی دقت بودند و توپ های بسیاری را یا از دست دادند یا در به ثمر رساندن موقعیت ها دقت کافی را نداشتند تا این نیمه ۱۵-۷ بسود نماینده فارس به پایان برسد.

غلامشاهی، تصریح کرد : در نیمه دوم إشتادسازه عملکرد بهتری داشت اما نتوانست اختلاف گل را جبران کند و در ادامه تیم شهید شاملی کازرون با زدن گل های بیشتر نتیجه این دیدار را بسود خود رقم زدند.

با پایان این دیدار تیم شهید شاملی کازرون با ۱۰ امتیاز و با توجه به دیدار رودررو با إشتادسازه و تفاضل گل در صدرجدول رده بندی گروه N قرار گرفت و حریف تاسیسات دریایی تهران در مرحله نیمه نهایی شد.

خدیجه قانع سرمربی تیم شاملی کازرون در پایان این بازی گفت: با تیم إشتادسازه مشهد قهرمان فصل گذشته بازی داشتیم که با تلاش بازیکنان و کمک خداوند توانستیم این بازی را دست پر از زمین خارج شویم که جا دارد از مالک و اسپانسر باشگاه تشکر کنم.

او، بیان کرد: ما با آگاهی از شرایط بازی وارد زمین شدیم و از ابتدای مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم چون می دانستیم اگر شرایط بازی را کنترل کنیم و در خصوص دور نهایی هم ما دو بار با تاسیسات دریایی در مرحله قبل بازی کردیم و تیم خوبی دارد ولی امیدوارم با پیروزی در آن مسابقه به دیدار فینال صعود کنیم.

تیم إشتادسازه مشهد هم با ۱۰ امتیاز و کسب مکان دوم در دور نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می رود.

در دومین بازی روز چهارم این رقابت ها ساعت ۱۴ امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم خواهند رفت.

این رقابت ها امروز در مرحله گروهی به پایان می رسد و تنها تیم های سوم و چهارم ۲ گروه از روز پنج شنبه ۲۳ بهمن برای کسب مقام پنجم تا هشتم رقابت می کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبال شاملی کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر