Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:36:11 GMT

سه مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۳۵۷

سه مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز سه شنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: بر اساس اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر امروز، ۲۱ بهمن ماه، با بستری شدن ۲۳ بیمار جدید، شمار بیماران بستری شده دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به ۱۲۰ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال از عادی شدن نگاه مردم به این بیماری ابراز نگرانی و تاکید کرد: وضعیت استان ما به لحاظ شیوع کرونا شکننده است و هم اکنون روند افزایشی این بیماری را در استان شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر هاشمی افزود: بحران کرونا تمام نشده است و نباید مردم عادی انگاری کنند و همین عادی انگاری موجب شده است شمار بستری های روزانه کرونایی در استان رو به افزایش بگذارد.  

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان، گفت: این امر نشان دهنده کاهش حساسیت مردم در زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

اکنون به جز شهرستان اسفراین که رنگ نارنجی شیوع کرونایی دارد، مابقی شهرستان های خراسان شمالی از نظر همه گیری زرد و آبی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی مرگ و میر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی مرگ و میر محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت مذهبی استان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۶ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی، علما، روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌صورت متمرکز به دسته‌روی و سپس عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه‌ این مراسم، ادامه داد: در تمام نقاط شهری استان از جمله مراکز ۱۰ شهرستان و به‌طور کلی ۱۶ شهر خراسان شمالی شاهد برگزاری این دسته‌روی‌ها و عزاداری‌ها خواهیم بود. همچنین در روستاهای بزرگ استان، مراسم عزاداری و دسته‌روی به‌صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلای نماز جمعه، در اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و در آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوار شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجدجامع است.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع) افزود: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است