Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: با توجه به اعتباراتی که از دولت و مجلس به وزارت کشور تعلق گرفته حدود ۳۰۰ کیلومتر انسداد مرز و ۲۲۷ پاسگاه مرزی افتتاح شد و بیش از هزار کیلومتر جاده های بازی در کشور ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی «تابناک» حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروز انقلاب اظهار کرد: در طول ۷ سال گذشته در حوزه امنیتی انتظامی وزارت کشور اتفاقات و رویکردهای مختلفی صورت گرفته است که مسئله مرزها یکی از آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعتباراتی که از دولت و مجلس به وزارت کشور تعلق گرفته حدود ۳۰۰ کیلومتر انسداد مرز و ۲۲۷ پاسگاه مرزی افتتاح شد و بیش از هزار کیلومتر جاده های بازی در کشور ایجاد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد با بیان اینکه خدمات گاز رسانی و آبرسانی به ۳۲۵ پاسگاه مرزی خدمات از سوی وزارت کشور انجام شده تصریح کرد: با توجه با اعتباری که دولت و وزارت کشور در حوزه‌ها تخصیص داده است امیدواریم خلاهای مرزی کشور به خصوصی در حوزه شرق کشور برطرف شود.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه دستورالعملی برای صید ترال به دولت ارسال شده که منافع همه در آن دیده شده است و امیدواریم تصویب شود خاطرنشان کرد: با هماهنگی وزارت خارجه و وزارت کشور حدود ۱۵۰۰ زندانی ایرانی که در کشورهای پاکستان، عراق و دیگر کشورها زندانی بودند استرداد شدند و قرار شد که در کشور دوران مجازات خود را بگذرانند.

وی با بیان اینکه در حوزه مین زدایی حدود یک میلیون هکتار زمین پاکسازی و در اختیار کشاورزان تعلق گرفت تاکید کرد: لایحه توسعه و امنیت پایدار در دولت تدوین شده و براساس آن موارد لازم برای بازارچه های مرزی و سامانه فروش سوخت مرزی لحاظ شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه براساس این لایحه برای مرز نشینان حدود ۲۰ درصد از فروش سوخت مرزی اختصاص پیدا کرده است افزود: امسال از سوی معاونت امنیتی وزارت کشور هشت مرحله آمایش اتباع خارجی داشتیم که حدود ۸۵۰ هزار نفر در این طرح قرار گرفتند و تا پایان دی‌ماه نیز طرح ساماندهی زنان و مردان ایرانی که با اتباع خارجی ازدواج کردند انجام می شود که براین اساس پروانه ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی بیش از ۷هزار مورد بوده است که صادر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی واکسیناسیون کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور دهه فجر انسداد مرزها دهه فجر حکومت پهلوی واکسیناسیون کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه در سی‌اُمین سفر استانی خود و در راس هیئت عالی قضایی، شامگاه چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب داده‌اند.

در جریان این سفر، رییس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان