Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در پیامی نوشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فصل نوینی در تاریخ اسلام، ایران و جهان است و طلوع خورشید بصیرت، معرفت دینی و بیداری و حکومت عدالت‌گستر اسلامی از افق ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این پیام آورده است: انقلاب اسلامی ایران، احیای مجدد نظام اسلامی و تمدّن دینی در یکی از سرنوشت‌ساز‌ترین برهه‌های تاریخ جهان که در آستانه تحوّلی عظیم و محصول هدایت‌های انبیاء و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تلاش‌های اولیای الهی و شهیدان و رزمندگان به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی (ره) است.

امام جمعه بوشهردر این پیام نوشته است: انقلاب اسلامی ایران آمده است تا بیداری بیفزاید و سراسر جهان را عدالت فراگیرد که جهان سلطه به سردمداری آمریکا و کشور‌های استکباری در مقابل آن صف آرایی کرده‌اند و به دنبال محو آن هستند چنانکه فرعون‌ها، نمرود‌ها و ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها چنین می‌خواستند.

بیشتر بخوانید

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در بوشهر برگزار می‌شود

صفایی بوشهری این طور پیام خود را ادامه داده است: آنان با تمام توان خود برای کنترل و براندازی این انقلاب با انواع تهاجم‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و تحریم‌های اقتصادی کوشیده‌اند، ولی همواره مردم ایران بر مبنای ولایتمداری که هم اینک تجلی در ولایت رهبر معظم انقلاب ، این هدیه و ذخیره خداوند دارد، بر تمامی آن هجمه‌ها پیروز شده و برای دشمنان شکست‌های پیاپی ایجاد کرده است.

او با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت اصول بهداشتی، تاکید کرده است: حضور حماسی، پربصیرت و با صلابت مردم گرانقدر ایران و استان ولایتمدار بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به شیوه خاص با مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی، بی‌تردید برگ زرّین دیگری بر تاریخ تابناک ایران اسلامی خواهد افزود و حضور باشکوه آنان نشان ولایتمداری و حفظ آرمان‌های امام و شهدا و استواری در قبال تهاجم جهان سلطه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرده است: مردم گرانقدر ایران و استان بوشهر حماسه دیگری خواهند آفرید و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، شکستی دیگر بر قامت پرجنایت جهان استکبار وارد خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن 99 فجر 99 راهپیمایی ۲۲ بهمن امام جمعه بوشهر اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی بعدازظهر امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به وقت تهران با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بانجول پایتخت گامبیا آغاز شد.

امیرعبداللهیان که بامداد امروز در رأس هیئتی بدین منظور وارد بانجول شد، به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات جهان اسلام و اوضاع منطقه و مسائل بین‌المللی خواهد پرداخت.

پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی از امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت دو روز با موضوع «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو‌ درباره توسعه پایدار» در بانجول برگزار می‌شود.

مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و اوضاع جاری در نوار غزه از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست است. مقامات حاضر در این نشست پیش از آغاز آن عکس یادگاری گرفتند.

امیرعبداللهیان امروز همچنین با سامح الشکری همتای مصری خود در بانجول دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست