Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@15:00:16 GMT

غیبت ۲ بازیکن صنعت‌نفت برابر ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۸۸۹

غیبت ۲ بازیکن صنعت‌نفت برابر ماشین‌سازی

تیم فوتبال صنعت‌نفت در بازی با ماشین‌سازی ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صنعت‌نفت در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی قرار خواهد گرفت که 2 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. مهدی زبیدی وینگر این تیم با مصدومیت از ناحیه کشاله مواجه است و بازی با ماشین‌سازی را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خلیلی مدافع چپ صنعت‌نفت هم مصدوم است و نمی‌تواند در بازی بعدی تیمش که شنبه هفته آینده در تبریز برگزار می‌شود به میدان برود. 

بازیکنان صنعت‌نفت در حالی که یک هفته به اتمام نیم فصل اول باقی مانده، 30 درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند. مسئولان باشگاه به آنها قول داده‌اند که ظرف یکی دو هفته آینده دریافتی بازیکنان را به 50 درصد برسانند.

فرصت‌سوزی صنعت و فولاد به نفع مدعیان

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان ماشین سازی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان