Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرهنگ حسنوند از انهدام باند توزیع و فروش مواد افیونی در محله یافت آباد تهران و کشف بیش از 18 کیلو و 435 گرم مواد مخدر تریاک خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک فروشنده مواد مخدر در منطقه یافت آباد به هویت "افشین" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد نامبرده ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مواد افیونی کرده و سپس مواد را به مخفیگاه خود در محله یافت آباد تهران منتقل و سپس در این محل اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیر نامبرده را آغاز کردند.

حسنوند بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم و سه همدست دیگرش در بازرسی از محل موفق به کشف 18کیلو و 435گرم تریاک و،470 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تریاک یافت آباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد خبر 848079 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم تریاک بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور اعتیاد - مواد مخدر تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه