Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون نزدیک ۲۶ درصد از مشترکان برق خانگی استان از برق رایگان استفاده می‌کنند چون مصرف انرژی آنها با صرفه‌جویی کاهش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ارومیه ، اکبر حسن‌بکلو امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح برق امید در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هم اکنون نزدیک 26 درصد از مشترکان برق خانگی استان از برق رایگان استفاده می‌کنند چون مصرف انرژی آنها به سبب صرفه‌جویی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه از 16 بهمن ماه شاهد هیچ گونه قطعی برق در استان نبودیم تصریح کرد: تنها در دو روز گذشته، قطعی برق به دلیل برخورد خودرو با تیر چراق برق و نیز ساخت و سازهایی بوده که سبب خرابی و پارگی و شکستگی و آسیب به شبکه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از کشف بیش از هشت هزار مشترک غیرمجاز برق در استان خبر داد و گفت: میزان تلفات نیز 11/5 درصد بوده است.

9000 مشترک خانگی در بروجرد از طرح برق امید بهره‌مند شدندکاهش 12 درصدی تعداد مشترکان پرمصرف با اجرای طرح برق امید«برق امید» توافق برد ـ برد دولت و مردم؛ 30 درصد مردم استان سمنان در مصرف برق کم‌مصرف‌اند

وی با اشاره به کشف دو هزار و 114 ماینر در سطح استان تصریح کرد: این ماینرها در شهرهای ارومیه، ماکو و نقده و سایر شهرها کشف و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

حسن‌بگلو با اشاره به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 86 هزار مشترک برق در استان وجود داشته است گفت: هم اکنون نیز به برکت تلاش‌های فرزندان انقلاب اسلامی، به بیش از یک میلیون و306 هزار مشترک رسیده ‌است.

وی همچنین با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی 204 روستا که عمدتا در حاشیه شهرها قرار داشتند دارای برق بودند بیان کرد: اما در حال حاضر به بیش از دو هزار و 800 رسیده است و تمام روستاهای بالای 10 خانوار برق‌دار شده اند.
 
حسن‌بگلو با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در استان اظهار داشت: امسال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 132 پروژه با 156 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی انقلاب اسلامی برق امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی درباره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903415

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است