Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های زیادی به جذب مدافع آلمانی لایپزیش ابراز علاقه کرده اند. 

دایوت اوپامکانو، مدافع 22 ساله فرانسوی لایپزیش مورد توجه یک باشگاه آلمانی و دو باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، اکنون باشگاه های بایرن مونیخ، چلسی و لیورپول در حال رقابت بر سر جذب دایوت اوپامکانو هستند و منچستریونایتد دیگر در این رقابت حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ در رقابت برای جذب اوپامکانو در تابستان آتی پیشتاز است اما باید در طی این مدت و در طول شیوع ویروس کرونا، مبلغ لازم را برای جذب این مدافع فرانسوی مهیا کنند. ماه گذشته، سران بایرن مونیخ با نمایندگان اوپامکانو وارد مذاکره شدند اما هنوز چیزی قطعی نشده است. لیورپول نیز به دنبال جذب یک مدافع است و دایوت اوپامکانو گزینه مدنظر یورگن کلوپ است. لیورپول اوزان کاباک را به صورت قرضی و با بند خرید 30 میلیون یورو به خدمت گرفته است اما کلوپ ترجیح می دهد تا با اضافه کردن 12.5 میلیون یورو، برای جذب اوپامکانو اقدام کند. همچنین این مدافع فرانسوی در لیست سران چلسی برای تقویت خط دفاعی در کنار آلابا و زوله قرار دارد. هیچ مشکلی از بابت هزینه و دستمزد این مدافع 22 ساله برای آبی ها وجود ندارد. با وجود علاقه چلسی به آلابا و زوله، دایوت اوپامکانو گزینه اصلی سران این باشگاه و سرمربی این تیم یعنی توماس توخل است. 

اخبار داغ 

اتفاقی عجیب در فوتبال تهران؛ ناظر بازی با کت و شلوار کمک داور شد! مبلغ رضایتنامه امین قاسمی نژاد 10 میلیارد تومان است! / ادعای رسانه داخلی خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند پل گاسکوئین: به جسد پدرم مشت زدم و بعد 45 دقیقه او را در آغوش گرفتم خشم نشریات کاتالان از جلد جنجالی فرانس فوتبال درباره لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دایوت اوپامکانو برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا