Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیین توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند سیرجانی ظهر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استانداری کرمان، امام‌ جمعه و فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان روز سه شنبه در آیین توزیع کمک‌های مؤمنانه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: این ایام فرصت مناسبی است که بخشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی صادقی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه یک سالی است که به دستور مقام معظم رهبری برای کمک به مردم آسیب‌دیده در حال انجام است افزود: خوشبختانه این اقدام در ایام دهه فجر فرصت خوبی است که بخشی از خدمات، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است به معرض دید و نمایش مردم گذاشته شود.

صادقی یکی از اهداف و برنامه‌های مهم این نهاد را اشتغال و توانمندسازی مددجویان اعلام کرد و تصریح کرد: اگر درآمد پایداری برای خانواده‌های نیازمند ایجاد شود خانواده‌ها دیگر نیازی به سبد معیشتی ندارند و می‌توانند با عزت نفس روی پای خود بایستند و کسب درآمد کنند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در مجموعه کمیته امداد در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان شکل‌گرفته است بیان کرد: تعهد کمیته امداد کرمان در کارگروه اشتغال در سال جاری ایجاد چهار هزار شغل بوده که طی ۱۰ ‌ماهه امسال هفت هزار و ۵۰۰ شغل توسط این نهاد در این استان ایجاد شده که این مشاغل، مشاغلی پایدار و باثبات هستند و وجود عینی و خارجی دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین از افتتاح ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال توسط این نهاد در ایام دهه فجر خبر داد.

وی بر ترویج ازدواج آسان در شهرستان سیرجان تأکید کرد و اذعان کرد: در این شهرستان کارهای بزرگ و خیرخواهانه خوبی انجام‌ شده که با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب در این شهرستان از جمله وجود عمده شرکت‌های صنعتی و معدنی قدم‌های خیری درراستای حل مشکلات محرومان برداشته ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: طی سال آینده تحول بزرگی در حوزه مسکن و ملزومات مسکن مددجویان انجام خواهد شد که موجب آرامش در بین خانواده‌های تحت حمایت می‌شود.

برچسب‌ها کرمان ایرنا کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا کمیته امداد امام خمینی کرمان ایرنا کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی