Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف کمک به آسیب دیدگان از ناحیه کرونا و نیازمندان ِ شهرستان، دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی را توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان روح الله ابوالهادی سه شنبه ( 21 بهمن ) در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از جمله نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه رفسنجان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در بیت الزهرای رفسنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری مجتمع مس سرچشمه کمک های مومنانه را اجرا کرد و امروز سومین مرحله از این رزمایش در حال اجرا است.

 

 

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: در این مرحله که در قالب طرح شهید سلیمانی است؛ 2 هزار و 200  بسته معیشتی  به آسیب دیدگان از ناحیه کرونا و نیازمندان شهرستان رفسنجان اعطا می شود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این رزمایش از امروز آغاز و به مدّت یک هفته ادامه دارد گفت: به کمک نیروهای موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه این توزیع انجام می شود.

 

 

 

ابوالهادی اظهارکرد: بودجه این مرحله 10 میلیارد ریال و هر بسته شامل برنج، ماکارانی، حبوبات و حواله مرغ گرم است ضمن اینکه هر بسته معیشتی در این طرح بیش از 5 میلیون ریال ارزش ریالی دارد و قصد داریم که به نیازمندان کمک شود.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه مس سرچشمه رفسنجان مجتمع مس سرچشمه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

به گزارش همشهری،  علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آن‌ها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟