Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اپلاید گرافن متریالز به‌منظور ادامه اجرای برنامه‌های توسعه کسب و کار خود، ۶ میلیون پوند از موسسه‌ها و سرمایه‌گذاران خصوصی سرمایه جذب کرده است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) برای اجرای مرحله بعدی برنامه رشد خود ۶ میلیون پوند سرمایه جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمایه از طریق موسسه‌ها و سرمایه‌گذاران خصوصی جمع‌آوری شده تا رشد مورد انتظار مشتری و توسعه محصول توسط اپلاید گرافن متریالز تأمین شود.

هیئت‌مدیره این شرکت به‌تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که از فرصت‌های موجود در بازار‌های خود استفاده می‌کند و توسعه کسب و کار خود را سرعت می‌دهد. سطح فعلی نقدینگی برای داشتن سرمایه در گردش برای فعالیت‌های امسال کافی است، اما هیئت‌مدیره اپلاید گرافن متریالز معتقد است که «جمع‌آوری کمک‌های مالی» برای اجرای مرحله بعدی برنامه رشد آن‌ها ضروری است.

در یک سال گذشته، اپلاید گرافن متریالز فعالیت‌های زیادی داشته و خبر‌های مثبتی از این شرکت منتشر شده است، از جمله این اخبار این است که آژانس شیمی اروپا (ECHA) مجوز افزایش سقف واردات گرافن از سوی کنسرسیوم REACH را به اتحادیه اروپا تایید کرده است. تایید آستانه جدید از حجم مجاز برای استفاده از پودر گرافن کنسرسیوم REACH «یک نقطه عطف مهم» برای این صنعت بوده و اپلاید گرافن متریالز یکی از اعضا مهم این کنسرسیوم است.

خبر مثبت دیگر این که اپلاید گرافن متریالز قرارداد توزیع محصول با شرکت مانهو پلیمرز (Manho Polymers Co. Ltd) در کره‌جنوبی امضا کرده است. مانهو پلمیرز توزیع‌کننده مواد شیمیایی در کره‌جنوبی است. این توافق‌نامه، اپلاید گرافن متریالز را قادر می‌سازد تا به چهارمین بازار بزرگ پوشش در منطقه آسیا دسترسی پیدا کند که تخمین زده می‌شود سالانه بیش از ۹۰۰ میلیون لیتر رنگ تولید کند و ارزش بازاری بیش از ۴٫۶ میلیارد دلار در سال دارد.

آدریان پاتس مدیر اجرایی اپلاید گرافن متریالز می‌گوید: «ما از حمایت سهامداران فعلی خود سپاسگزاریم و می‌خواهیم از سرمایه‌گذاران جدید این شرکت استقبال کنیم. ما معتقدیم که در موقعیت‌های خوبی قرار داریم و می‌توانیم فرصت استفاده از مواد گرافنی را در کاربرد‌های مختلف فراهم کنیم.»

این شرکت ده سال قبل، از دانشگاه دورام به‌صورت اسپیناف انشعاب یافت و تا به امروز در حوزه فناوری نانو فعالیت کرده است. اپلاید گرافن متریالز اکنون رهبر جهانی در توسعه و کاربرد مواد گرافنی شناخته می‌شود که برای مشتریانی در بخش پوشش، کامپوزیت و مواد کاربردی محصولاتی ارائه می‌دهد. این شرکت توسط پروفسور کارل کلمن تاسیس شد، دانشمندی که جوایز متعددی را کسب و سال‌ها قبل موفق به ارائه فرایندی با راهبرد پایین به بالا به‌منظور تولید گرافن شد.   اپلاید گرافن علاوه‌بر قطب‌های تجاری در انگلستان و آمریکا، اکنون مواد و محصولات خود را در کشور‌های کانادا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، یونان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، اسکاندیناوی و ژاپن توزیع می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو جذب سرمایه سرمایه گذاری گرافن اپلاید گرافن متریالز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد

سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. - اخبار بازار -

رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه IRAN EXPO2024 و بازدید از دستاوردهای این مجتمع بزرگ صنعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم"  فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.
وی ضمن افزود : فعال کردن بازار سرمایه نیز از جمله سایر اقدامات است تا از این طریق شرکت های بورسی بتوانند به بخش معدن ورود کنند البته این رویکرد سال گذشته با معدن جانجا محقق شد و امسال هم چنین برنامه هایی توسعه می یابد تا ظرفیت های معدنی کشور از طریق شرکت های بورسی فعال شده و سرمایه های خُرد وارد بخش معدن شوند.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت در ادامه به اهمیت تامین مواد اولیه برای رشد تولید محصولات ارزش افزا در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت : رویکرد معدنی این مجتمع عظیم صنعتی در دوره جدید متفاوت و اثربخش است و سبب شده با حضور فعال در مزایده های معدنی کشور موفقیت های خوبی را در سال گذشته کسب نماید.
محتشمی پور تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید کوره بلند نیازمند نوع خاصی از مواد معدنی است و همچنین از یارانه انرژی هم برخوردار نیست ،در مقابل فولادی های دیگر با شرایط متفاوت تولید قرار دارند بنابراین ذوب آهن اصفهان کمبود مواد اولیه و سایر فولادی ها کمبود انرژی را تجربه می کنند.
وی اضافه کرد : معادن دولتی در قالب قراردادهای برداشت و فروش به صورت مداوم وارد مزایده می شوند و  انشاا... امسال هم با برگزاری مزایده چند معدنی که در اختیار ایمیدرو قرار دارد این روند ادامه می یابد که فرصت بسیار خوبی برای گسترش فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان به شمار می رود.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت گفت : در طول سالیان متمادی واحدهای معدنی ذوب آهن اصفهان گرفته شد و حتی واحدهای صنعتی که می توانست برای این مجموعه ارزش آفرین باشد مانند بخش ورق از آن جدا شد و این موضوع محدودیت هایی را برای شرکت ایجاد کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که علت صدور مجوزهای احداث واحدهای فولادی با وجود کمبود مواد اولیه برای شرکت های فعلی چیست، چنین گفت : در طی سال های 97 و 98 بر اساس سیاست های موجود از جایگاه دولت و حاکمیت در قیمت گذاری زنجیره فولاد مداخله هایی صورت گرفت و این رویکرد باعث شد جذابیت سرمایه گذاری در پایین دست افزایش یافت و لذا شرکت های بسیاری وارد این مقوله شدند و راهکار برطرف شدن این چالش، ادغام شرکت های فولادی بزرگ با یکدیگر و همین طور مجموعه های معدنی است تا اشکالات موجود در زنجیره فولاد برطرف شود و همچنین توان سرمایه گذاری شرکت ها نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد