Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه سوری با اشاره به اقدامات شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه از شروع انتفاضه ساکنان علیه این نیروهای وابسته به واشنگتن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه الثوره در مطلبی با عنوان «اشغالگری ترکیه و قسد؛ دو روی یک سکه»، آورده است: اقدامات نیروهای ترکیه علیه ساکنان در مناطق تحت اشغال این نیروها، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه می‌نویسد: این اقدامات نقض آشکار قوانین و منشور بین المللی و نادیده گرفتن اصول انسانی و اخلاقی است. ظلمی نیست که از سوی این نیروها و شبه نظامیان وابسته به آنها رخ ندهد از ویرانی برنامه ریزی شده روستاها گرفته تا کوچاندن ساکنان و چپاول دارایی آنها و هدف قرار دادن زیر ساختها.

الثوره به محروم کردن ساکنان مناطق تحت اشغال این نیروها از خدمات اساسی اشاره کرده و آورده است: این نیروها حمایت علنی از تروریست‌ها انجام می‌دهند و آنها را مورد آموزش قرار می‌دهند تا خواسته و منافعشان محقق شود.

این رسانه سوری می‌نویسد: این اقدامات در میان سکوت جامعه بین‌المللی است و این تماشاگر بودن و عدم واکنش، به مثابه چراغ سبز برای ادامه جنایات و اقدامات ناقض حقوق بشر است.

الثوره گزارش داد: در جنایت جدید که به  این جنایات افزوده می‌شود؛ بیش از 24 روستا از توابع «تل تمر» در حومه حسکه از حدود یکماه قبل برقشان قطع شده است و این به سبب اقدامات شبه نظامیان وابسته به ترکیه است که شبکه‌های برق را هدف قرار می‌دهند و تجهیزات را می‌دزدند و مانع تعمیر و اصلاح شبکه برق می‌شوند.

این رسانه می‌نویسد: «انور العکله» مدیر شرکت برق حسکه اعلام کرده است که ساکنان این منطقه از ششم ژانویه گذشته برق ندارند و این به علت حمله نیروهای وابسته به ترکیه به نیروگاه برق تل تمر و خطوط انتقال برق است.

الثوره در ادامه به جنایات نیروهای سوریه دموکراتیک مورد حمایت آمریکا پرداخته و آورده است: این اقدامات ترکیه علیه ملت سوریه با اقدامات شبه نظامیان قسد مورد حمایت واشنگتن عجین شده است. شبه نظامیان قسد به اقدامات خود علیه ساکنان منطقه «الجزیره» در شمال سوریه ادامه می‌دهند.

این رسانه سوری می نویسد: رویکرد هر دو یکی است. نیروهای قسد غیرنظامیان را تحت محاصره قرار داده است و مانع از ورود آب، دارو و غذا به ساکنان می شود و برق آنها را قطع کرده است.

الثوره گزارش داد: این فشار نیروهای سوریه دموکراتیک به ساکنان در راستای پیاده کردن خواسته‌های اشغالگران آمریکایی است.

رسانه سوری آورده است: هدف و شیوه یکی است و دو روی سکه تروریستی واحد هستند هر چند که در ظاهر متفاوت باشند. یک عامل پشت پرده در ورای هر دو وجود دارد و آن آمریکاست.

الثوره می‌نویسد: هر دو خواسته‌های آمریکا را پیاده می‌کنند و در خدمت پروژه استعماری و رژیم صهیونیستی هستند.

این رسانه در پایان تاکید می‌کند: هر آنچه که این دو یعنی نیروهای ترکیه و شبه نظامیان قسد علیه ساکنان سوری انجام می‌دهند هرگز راه به جایی نخواهد برد و خواب آنها تعبیر نخواهد شد و ملت سوریه که قبلا اشغالگران را بیرون رانده است اجازه اجرای طرح‌های جدید را هم نخواهد داد و توان درهم  کوبیدن شبه نظامیان قسد را دارد و گواه آن انتفاضه ملت سوریه در منطقه «الجزیره» و شمال سوریه است که اقدامات نیروهای مورد حمایت آمریکا نمی‌تواند، آنرا خاموش کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقدامات شبه نظامیان شبه نظامیان قسد رسانه سوری مورد حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی

تین نیوز

25 سال خدمات رسانی بدون تلفات جانی در مترو تهران، گواهی بر تعهد راسخ شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به حفظ ایمنی مسافران و نمادی از تلاش شبانه روزی کارکنان در این عرصه است.

 شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن گرامی داشت هفتم اردیبهشت ماه، روز ملی ایمنی و حمل و نقل، فرصت را مغتنم می داند تا از تلاش های بی وقفه کارکنان مترو تهران و حومه که در راستای ارتقای ایمنی سفر شهروندان با این وسیله حمل و نقل پاک، ارزان و کارآمد از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، قدردانی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مترو تهران با دارا بودن 159 ایستگاه و 296 کیلومتر خطوط ریلی، روزانه میلیون ها مسافر را جابجا می کند و به همین دلیل، ایمنی در این مجموعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در همین راستا شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با علم به اهمیت حیاتی توجه به ایمنی در سیستم حمل و نقل ریلی انبوه بر و با اتکا به دانش و تجربه تخصصی کارکنان خود، اقدامات متعددی را برای ارتقای ایمنی سفر با مترو انجام داده و می دهد که از جمله آنها می توان به آموزش مستمر و ارتقای آگاهی کارکنان، نگهداری و بازرسی منظم تجهیزات و زیرساخت های خطوط مترو، شناسایی، ارزیابی و کاهش خطرات بالقوه در شبکه و استفاده از فناوری های ایمن اشاره کرد.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه متعهد به ارائه سفری امن و قابل اعتماد برای همه مسافران است و برای رسیدن به این هدف، در تمام ربع قرن فعالیت خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. البته باید به این نکته هم توجه کرد که ایمنی در تمام سیستم ها از جمله مترو، یک تلاش جمعی است که به همکاری و دقت همه ذینفعان، از جمله مسافران نیاز دارد.
در پایان امیدواریم که با تقویت هرچه بیشتر تجهیزات و زیرساخت ها در کنار همراهی و همیاری کارکنان دلسوز این شهر زیرزمینی و مسافران گران قدر آن، متروی تهران بتواند رکوردهای خود در زمینه حفظ ایمنی را به طور مستمر ارتقا دهد و سفری امن و آرام را برای همه شهروندان به ارمغان آورد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه