Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:04:10 GMT

مسابقات بولینگ جام فجر گیلان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۱۶۵

مسابقات بولینگ جام فجر گیلان پایان یافت

در این دوره از رقابت ها زبده ترین ورزشکاران رشته بولینگ از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در قالب ۱۶ تیم و به صورت مسابقات دونفره در مجموعه ورزشی قصر بازی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها تیم بولینگ دونفره بابک شادپور و پطروس هونانیان با غلبه برابر رقبای خود و با کسب ۱۰۵۵ امتیاز عنوان قهرمانی و مقام نخست مسابقات بولینگ جام فجر استان گیلان را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم دونفره بولینگ دانیال خمیرانی و عسل خمیرانی با کسب ۱۰۰۵ امتیاز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفتند و تیم دونفره محراب حاجی پور و رضا ابراهیمی نیز با کسب ۹۹۹ امتیاز مقام سوم رقابت های بولینگ جام فجر گیلان را کسب کردند.

تیم بولینگ دونفره سجاد اخوان و راسخ مسکنی نیز با ۹۹۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند،  تیم دونفره مهدی مهرنظر  و محسن میرکاظمی نیز با ۹۵۱ امتیاز پنجم شدند و تیم دونفره هادی صیقلانی و مهسا غلامی با ۹۱۸ امتیاز عنوان ششم رقابت های بولینگ جام فجر گیلان را به خود اختصاص دادند.

در پایان از سوی مسئولان هیات بولینگ،  بیلیارد و بوکس استان گیلان به نفرات برتر رقابت های بولینگ جام فجر گیلان حکم قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گیلان فدراسیون های ورزشی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گیلان اخبار کنکور تیم دونفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد استان خبر داد.

وحید والی زاده مرادی گفت: با آغاز فعالیت مدیریت جدید هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان، جذب ورزشکار دز این هیأت دو و نیم برابر افزایش یافته است.

وی با بیان این که هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان بیشترین آمار جذب ورزشکار را در بین دیگر هیأت های ورزشی دارد، ابراز امیدواری کرد: این هیأت ورزشی در سال جاری به لحاظ کمی و کیفی بر تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیأت  و موفقیت های آن ها در میادین ورزشی افزوده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا