Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:15:10 GMT

سناریوی براندازی انقلاب در اتاق شیشه ای آمریکایی ها

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۳۰۳

سناریوی براندازی انقلاب در اتاق شیشه ای آمریکایی ها

در قسمت سی و هشتم سریال «روزهای ابدی» شاهد سناریوی براندازی آمریکایی ها در لانه جاسوسی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیما فیلم، همزمان با شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در قسمت سی و هشتم سریال «روزهای ابدی» شاهد تصمیم گیری آمریکایی برای براندازی انقلاب اسلامی هستیم . در این قسمت در اتاق شیشه ای که در سفارت آمریکا تعبیه شده است آمریکایی ها در تلاش هستند نقشه هایی که برای براندازی انقلاب فراهم آوردند را به اشتراک گذاشته و در هم افزایی و رسیدن به نقطه مطلوب از نظرشان که همانا براندازی انقلاب اسلامی است به نتیجه قطعی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت  مستشاران آمریکایی جمهوری اسلامی ایران را  پیچیده ترین مخالف ایالات متحده دانسته و با فعالیت  جنبش های خودمختاری کرد، ترکمن، عرب وبلوچ   براندازی را به مراتب مهم می دانند. همچنین فعالیت حزب توده ، فدائیان خلق که در غائله گنبد کاووس و کردستان فعال شدند را در رسیدن به اهدافشان موثر می دانند . همچنین با گروه های پیکار و طوفان که نیازمند پول و اسلحه و حمایت بین الملل هستند ارتباط گسترده ای برقرار کرده اند . آنها نهضت آزادی و  جبهه ملی را که  به ظاهر در کنار نظام اسلامی هستند را دچار تزلزل دانسته زیرا  علاقه این گروه ها را نسبت به غرب می دانند  همچنین گروه سلطنت طلب را آماده مبارزه می دانند. فعالیت گروه فرقان که گروه مذهبی تند رو  هستند را مورد ارزیابی قرارداده و آنها را در رسیدن به اهداف خود مهم ارزیابی  می کنند . مستشاران آمریکایی  فعالیت مجاهدین خلق که جوانان زیادی به این گروه جذب شدند و در شهرهای مختلف  پایگاه و خانه مخفی  دارند و اکثرا سرکرده های آنها در زندان  به خدمت ساواک در آمده بودند را از نقاط قوت رسیدن به اهدافشان می پندارند. در قسمت اخیر به روند سناریوهای آمریکایی ها  در رسیدن به هدفشان که همانا براندازی انقلاب اسلامی است توجه می شود. در این سریال احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک‌باشی و... با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی به ایفای نقش می‌پردازند. تعدادی از عواملی که در سریال همکاری دارند عبارتند از: نویسنده و کارگردان:جواد شمقدری، تهیه‌کننده :محسن علی اکبری، تصویر برداری: هادی شلالوند و عبدالله عبدی نسب  مجری طرح:محمود غلامی، تصویربردار:حسین بذرافشان، طراحی و ترکیب صدا:آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح چهره پردازی:داریوش صالحیان، تدوین:روح‌الله شمقدری، جلوه‌های ویژه میدانی:داوود رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری:محمد امامی، مدیر گویندگان:سید میرطاهر مظلومی، موسیقی:بهزاد عبدی، ناظر کیفی:مهدی ارگانی، مدیران تولید:سعید کشاورزی٬مهدی مددکار، تصحیح رنگ:مهدی سحرخیز، عکس:محمد مهدی نبی زاده، مدیر تدارکات:عسگر جبارپور. «روزهای ابدی» در مرکز سیما فیلم به تهیه کنندگی محسن علی اکبری آماده و در حال پخش از شبکه یک سیما است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: براندازی انقلاب آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95