Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رونق تولید در بحث کشاورزی و حفظ منابع طبیعی از گام‌های مهم سپاه پاسداران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، تفاهم‌نامه همکاری سپاه قدس گیلان با سازمان‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان عصر امروز در راستای تحقق اهداف چهارگانه پدافند غیر‌عامل و اقتصاد مقاومتی امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران به اهداف انعقاد قرارداد با سازمان جهاد کشاورزی گیلان اظهار داشت: لایروبی آب‌بندان‌ و رودخانه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های بسیج بخشی از این اهداف است.

سردار محمد عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: ترمیم جاده‌های بین مزارع نیز یکی دیگر از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است و اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و طرح هوشمند‌سازی کشاورزی از جمله رویکرد‌های اجرای طرح مذکور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان: حمایت از محرومان و مستضعفان سرلوحه کار سپاه استصادرات غیرنفتی 600 میلیون دلاری امسال در گیلان محقق می‌شودرئیس سازمان صمت استان گیلان: سهمیه آرد نانوایی‌ها در صورت تعطیلی خودسرانه قطع می‌شود

وی اولویت همکاری مشترک سپاه و سازمان جهاد کشاورزی را اراضی باغی و زراعی به‌منظور افزایش تولید دانست و عنوان کرد: افزایش حمایت‌از دام‌پروران تولید‌کننده گوشت قرمز نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به اهداف انعقاد قرارداد با اداره‌کل منابع طبیعی استان نیز اشاره کرد و افزود: اجرای طرح‌های آبخیزداری، حفظ و توسعه جنگل و طرح زراعت چوب در اراضی شخصی کشاورزان بخشی از دستورکار این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/618/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات