Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه ۲۵ بهمن ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

کلید اولیه سوالات پس از اتمام آزمون در همان روز بر روی سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.net قرار خواهد گرفت.

دریافت اعتراض به سوالات و کلید اولیه همزمان با انتشار آن آغاز و تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۹۹/۱۱/۲۶ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراضات باید مستند به رفرنس‌های مربوطه باشد. به اعتراضات غیرمستند یا بعد از تاریخ یاد شده و یا اعتراضاتی که به صورت اینترنتی ارسال نشده باشد، اکیداً رسیدگی نخواهد شد.

آزمون مذکور در بلوک ۲ آموزشی واحد علوم و تحقیقات به آدرس تهران، انتهای اتوبان ستاری شمال، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

برگه ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

شروع فرآیند آزمون ساعت ۸:۳۰ صبح خواهد بود. ورود به حوزه امتحانی پس از این ساعت امکان پذیر نخواهد بود. همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است.

کد خبر 5143470 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دامپزشکی تقویم آزمون ها مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد کنکور 1400 سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان پذیرش دانشجو دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر وام دانشجویی سازمان امور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به گزارش مهر، به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

کد خبر 6093502

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد