Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:42:47 GMT

سرمربی ذوب‌آهن: نداشتن تمرکز باعث شکست تیم ما شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۶۰۴

سرمربی ذوب‌آهن: نداشتن تمرکز باعث شکست تیم ما شد

به گزارش ایرنا، مژگان مدائم‌زاده عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بازی با شهرداری بم برای تیم ما فینالی زودرس بود و با تیمی بازی داشتیم که هشت سال قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران بود که کار را برای بازیکنان ما سخت کرد.

وی با بیان حساسیت بازی مقابل شهرداری بم برای تیم ذوب‌آهن افزود: در این دیدار، شهرداری بم بازی خوبی ارائه و بازیکنانش کمترین اشتباه را در زمین داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی عوامل باعث شد تا بازیکنان ما در زمین عملکرد خوبی نداشته باشند، افزود: در آن طرف میدان تیم شهرداری بم نیز برای خوبی ارائه داد و با استفاده از فرصت‌های خود نتیجه لازم را گرفت و پیروز میدان شد.

مدائم‌زاده افزود: یک غفلت مقابل تیمی که خوب کار می‌کند و نمایش خوبی دارد باعث شکست می‌شود، چون تیمی پیروز است که کمترین اشتباهی را در زمین داشته باشد.

وی با بیان اینکه بهتر بود از هر گروه، سه تیم به مرحله بعدی لیگ برتر بانوان صعود کنند، افزود: امسال شرایط بیماری کرونا را تجربه کردیم و  گروه ما "گروه مرگ" نام داشت و تیم‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بودند و باعث بیشتر شدن حساسیت‌ها شد.

وی تصریح کرد: برای سال آینده، برنامه‌ریزی به شکلی انجام شود که تکلیف سایر تیم‌ها که صعود نکردند، جایگاهشان در جدول مشخص باشد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان از جمله اهداف باشگاه ذوب‌آهن بود که  از نیروهای جوانتری استفاده کنند تا بتوانیم بازیکنان خوب و باکیفیتی  را به فوتبال بانوان معرفی کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان روز سه‌شنبه با نتیجه ۲ بر یک از شهرداری بم شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی لیگ برتر بازماند.

از گروه الف لیگ برتر تیم‌های شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مرحله بعدی صعود کردند. 

لیگ برتر فوتبال در ۲ گروه الف و ب برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند. 

برچسب‌ها ذوب آهن اصفهان فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان فوتبال بانوان اخبار کنکور مرحله بعدی شهرداری بم لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد