Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:39:00 GMT

آقای گل جدید پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۶۲۵

سیدجلال حسینی روی ارسال امید عالیشاه توانست دروازه مس رفسنجان را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در آغاز نیمه دوم فرم هجومی خود را حفظ کرده بود اما همچنان مهاجمان این تیم از گلزنی ناکام بودند تا این که امید عالیشاه پشت ضربه کرنر ایستاد. او توپ را بلند فرستاد و در تیر دوم سیدجلال حسینی با پرشی فوق العاده دروازه را گشود تا بازی یک بر صفر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل حسینی در حالی به ثمر رسید که 7 مدافع مس رفسنجان در آن منطقه حضور داشتند اما نتوانستند مانع از گلزنی کاپیتان سرخپوشان شوند و او با تکرار گلزنی، قفل دروازه نوشی صوفیانی را شکست.

 

 

این سومین گل سیدجلال حسینی در فصل جاری بود که او را رکورددار هم می‌کند و بهترین فصلش از نظر گلزنی را رقم می‌زند. نکته جالب این که سیدجلال هفته پیش نیز با ارسال یکی از کاپیتان های پرسپولیس (احمد نوراللهی) به گل رسید و این هفته هم با سانتر امید عالیشاه توانست گلزنی کند.

 

حسینی در شرایطی آمار فوق العاده ای در ضربات ایستگاهی ثبت می‌کند که در دفاع نیز همچنان یکی از بهترین فوتبالیست های لیگ برتر ایران و پرسپولیس در سه بازی اخیر با حضور او هیچ گلی در جریان بازی نخورده است.

 

بهترین گلزن این فصل پرسپولیس احمد نوراللهی با چهار گل است و حالا سیدجلال در رتبه دوم قرار می‌گیرد تا در غیاب مهاجمان گلزن، این دو بار اصلی گلزنی را بر دوش داشته باشند. هفته گذشته کاپیتان قرمزها گل سه امتیازی زد و حالا هم اگر این گل تا پایان بازی بی پاسخ بماند، پرسپولیس با شش امتیاز حاصل از گلزنی حسینی، به دو قدمی صدر جدول خواهد رسید.

 

 

 

 

 

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس