Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان زلاتان ابراهیموویچ یکی از بهترین

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی با سویا به تحسین زلاتان ابراهیموویچ پرداخت. به گزارش طرفداری، از کومان پرسیده شد که نظرش در مورد زلاتان ابراهیموویچ که از مرز 500 گل باشگاهی عبور کرده است، چیست و کومان گفت:

سورپرایز نشدم. من در آژاکس با او کار کردم و کیفیت او در آن زمان هم مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان دنیا است و برخلاف سنش، هنوز هم بسیار خوب است. او ذهنیت برنده دارد و این که ببینی او تمام این کارها را با باشگاه های بسیار متفاوتی انجام می دهد، فوق العاده است. او لیاقت همه چیز را دارد.

همچنین بخوانید:

پائولو مالدینی: تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ به خودش بستگی دارد

رونالد کومان: بگذارید رسانه های پاریسی و رودی گارسیا هر چه می خواهند، بگویند

 

 

اخبار داغ 

اتفاقی عجیب در فوتبال تهران؛ ناظر بازی با کت و شلوار کمک داور شد! مبلغ رضایتنامه امین قاسمی نژاد 10 میلیارد تومان است! / ادعای رسانه داخلی خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند پل گاسکوئین: به جسد پدرم مشت زدم و بعد 45 دقیقه او را در آغوش گرفتم خشم نشریات کاتالان از جلد جنجالی فرانس فوتبال درباره لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها داشت مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌توانست سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند که با بدشانسی یکی از پنالتی‌های پرسپولیس و یک موقعیت گل عالی را خراب کرد.

او علاوه بر اینکه پیش از گل دوم آلومینیوم می‌توانست حساب کار را در موقعیت تک به تک سه بر یک کند، پنالتی سوم تیمش را نیز خراب کرد و مغلوب گوهری شد تا تلخی زیادی را تجربه کند‌.

دانیال حالا باید بابت بی ملاحظگی‌اش در بازی حساس با سپاهان هم بیرون بنشیند و فرصت جبران در بازی بعدی را نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)