Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: تیم حریف از به هم ریختگی و نداشتن تمرکز تیم ما استفاده کرد و به نتیجه رسیدند و هر موقع هم ما در فاز حمله می رفتیم خطرساز بودیم، بهرحال تیمی که کمترین اشتباه را داشته و تمرکز خود را تا آخرین لحظه حفظ کند نتیجه بهتری می گیرد.

مژگان مدائم زاده امروز (سه شنبه- ۲۱ بهمن ماه) پس از باخت ۲ بر یک تیمش مقابل شهرداری بم و بسته شدن فصل برای ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که هشت سال قهرمان لیگ ایران است و بازی حساسیت خاص خود را داشت به نوعی فینال زودرس اتفاق افتاد و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان شاید لحظه ای که در زمین قرار گرفتند عوامل خارجی و حاشیه ای بر روی آنها تاثیر گذاشت و نتوانستند بازی خود را انجام دهند. ما در طول هفته روی نقاط ضعفی که داشتیم کار کرده بودیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، یک لحظه غفلت کردن مقابل تیمی که هماهنگ است و خوب کار می کند نتیجه آن به گل رسیدن می شود.

وی ادامه داد: تیم حریف از به هم ریختگی و نداشتن تمرکز تیم ما استفاده کرد و به نتیجه رسیدند و هر موقع هم ما در فاز حمله می رفتیم خطرساز بودیم، به هرحال تیمی که کمترین اشتباه را داشته و تمرکز خود را تا آخرین لحظه حفظ کند نتیجه بهتری می گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص نحوه برگزاری لیگ امسال و صعود دو تیم به مرحله بعدی گفت: قطعا منصفانه تر بود که از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعدی صعود کند تا حساسیت به دور بعدی هم کشیده شود. امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و پروتکل هایی که بود باعث شد تیمها در دو گروه تقسیم شوند. بعد از قرعه کشی و مشخص شدن تیمها، گروه ما به گروه مرگ معروف شد و این موجب شد حساسیت ها افزایش پیدا کند و خانم گلی به گروه دیگر منتقل پیدا کند و ما به سازمان لیگ پیشنهاد صعود ۳ تیم را دادیم، به هرحال یک ماه دیگر پایان سال است و احتمالا زمان کافی برای اتمام لیگ به نحو دیگری نبود و موافقت نشد.

وی تصریح کرد: اگر زودتر لیگ را شروع می کردیم مثل لیگ های هندبال، بسکتبال رده بندی تیمها تا پایان مشخص می شد و تا جایگاه آنها برای قرعه کشی سال آینده نیز مشخص باشد.

مدائم زاده در ارتباط با بازی بازیکنانش در مقابل شهرداری بم و از دست دادن روحیه بازیکنان گفت: اتفاق است و ناگفته نماند که ما ۳ بازیکن مصدومی داشتیم که پزشکان تلاش زیادی کردند آنها را به این بازی برسانند. دروازه بان ما تا قبل از بازی زیر سرم بود و برخی این اتفاقات پیش بینی نشده است. بازی مقابل تیم قهرمان خیلی سخت است و فشار روانی زیادی روی بچه ها بود و زمانی که دیدند چیزی برای از دست دادن ندارند کمی خود را باور کردند و توانستند بازی بهتری به نمایش بگذارند. برخی مواقع اتفاقاتی رخ می دهد که از دست عوامل فنی تیم خارج است، نداشتن تمرکز، بزرگ نمایی که از حریف برای خود دارند و دیگر عوامل این چنینی می تواند در اینکه یک بازیکن نتواند عملکرد واقعی خود را داشته باشد تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اگر بازیکنان باتجربه بیشتری داشتیم قطعا تحت تاثیر نام تیم حریف قرار گرفتن برای بازیکنان ما رخ نمی داد. اهداف باشگاه جوانگرایی بود و از این به بعد هم این روند ادامه پیدا می کند و اگر باشگاه تمایل به همکاری داشته باشد به طور حتم برنامه هایی داریم که بتوانیم از نیروهای جوان تری استفاده کنیم که بتوانیم در آینده به فوتبال افرادی معرفی کنیم که فوتبال روان تر و قابل هضم تری به نمایش بگذارند.

مدائم زاده در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور بانوان در فرایند انتخابات گفت: امیدوارم فردی که انتخاب می شود همانطور که برای تیمهای آقایان اهمیت قائل شدند برای بالا بردن جایگاه تیم ها در این بخش، کاری کنند تا موجب برگشت تیم بانوان در رنکینگ فیفا شود، برنامه ریزی منسجم داشته باشند تا این وقفه نزدیک به ۳ سالی که تیم ملی بانوان فعالیتی نداشته و بازیکنان انگیزه ای  برای تمرین و بازی نداشتند را به آنها برگردانند. هدف بازیکنان از حضور در لیگ ارائه بهترین عملکرد برای انتخاب در تیم ملی و بازی در تیم ملی است زمانی که تیم ملی رتبه ای ندارد هدف بازیکنان را نیز کمرنگ می کند و به غیر از چند باشگاه بزرگ که ایجنت دارند لژیونر شدن بازیکنان بسیار سخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال بانوان تيم فوتبال ذوب آهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی