Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:23:40 GMT

مورینیو: فکر کنم دله آلی بتواند به ما کمک کند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۲۱۲

مورینیو: فکر کنم دله آلی بتواند به ما کمک کند

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام یک بار دیگر درباره ستاره انگلیسی تیمش یعنی دله آلی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا شب در دور پنجم رقابت های جام حذفی انگلیس یا FA Cup به مصاف اورتون خواهد رفت. شاگردان ژوزه مورینیو بعد از غلبه بر تیم ناشناخته وایکمب راهی این مرحله از مسابقات شدند و امیدوار هستند با پیروزی بر تیم کارلو آنچلوتی به چالش خود در FA Cup ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام پیش از بازی فردای تیمش مقابل اورتون گفت: " باید اعتراف کنم در لیگ برتر بازی در استادیوم های پر یک چیز و بازی با استادیوم های خالی چیز دیگری است. من معتقدم که حضور هواداران در برخی نتایج می‌تواند تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال ما با یک گل از چلسی شکست خوردیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم. در 20 دقیقه پایانی تیم فشار زیادی را روی حریف ایجاد کرد. من فکر می‌کنم که ورزشگاه پر می تواند برای هر تیمی تاثیرگذار باشد."

 

وضعیت دله آلی: " دله دیروز خیلی خوب تمرین کرد اما آیا می‌تواند فردا برای ما به میدان برود؟ نمی دانم، آسیب ندیده اما کاملاً هم آماده نیست. آیا می‌تواند به ما کمک کند؟ این چیزی است که باید از خودش بپرسم، با این حال فکر می‌کنم که می‌تواند. مردم می‌دانند که او بازیکن تاتنهام است و امیدوارم که به گمانه زنی ها و سوالات در این باره پایان داده شود. در شرایط عادی او را برای بازی فردا در در ترکیب قرار نمی دهم اما با توجه به مصدومیت هایی که داریم هر اتفاقی ممکن است. 15-20 دقیقه بازی کردن کمک زیادی به او خواهد کرد."

 

 

 

 

وضعیت هری کین: " مشکل خاصی ندارد، حداقل مشکل بزرگ. ما باید تک به تک احساسات بازیکنان را مورد سنجش قرار دهیم و در مورد بهترین گزینه ها صحبت کنیم. ما می‌خواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم."

دله آلی ژوزه مورینیو (سرمربی) تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دله آلی ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام هری کین ژوزه مورینیو دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مسعود ابراهیمی اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته خدمات مفیدی با شناخت از نیاز جامعه در دوران های مختلف توسط جهاد دانشگاهی به جامعه عرضه شد.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی افزود: در نگاهی نو به حوزه فناوری، جهاد دانشگاهی به دنبال نقش آفرینی موثر در زیست بوم فناوری است تا به عنوان نهاد واسط، بتواند سایر اعضای این مجموعه را در کنار یکدیگر جمع کند تا در کنار توانمندی صنایع به نیاز جامعه پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: امید است این اتفاق باعث گسترش هم افزایی در سایر حوزه ها نیز شود تا جهاد دانشگاهی در مسیر هماهنگ سازی بتواند در کشور مثمر ثمر باشد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز گفت: این رویداد، نماد اعتماد و اراده بین فناواران، صنعتگران و مسوولان است تا این مسیر فرهنگ ساز بتواند مشکلات این حوزه را در صنعت غذا، کوتاه تر کند.

حسین امینی افزود: باید با تمام تلاش خود به اعتبار کشورمان ایران بیفزاییم و این اتفاق با همدلی و نوآوری و سختکوشی میسر و در نهایت امکان حضور در بازار رقابتی فراهم می شود و این در حالی است که قوانین متناقض و یا اجرای ضعیف قوانین باعث دلسردی نخبگان و صنعتگران می‌شود که باید به این موضوع توجه داشت.

وی ادامه داد: این رویداد، آغازی است تا با شناخت مشکلات صنعت غذا، حل آن به دست جوانان نخبه سپرده شود تا گرهی از گره های صنعت بگشاید و جهاد دانشگاهی با تمام توان و ظرفیت خود آماده است تا اهالی صنعت و فناوران را یاری کند که به امنیت غذایی پایدار که نیاز حکمرانی است، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!