Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی ، مدیر تیم پرسپولیس گفت : الان همه سکوت کردند که پرسپولیس پنج روز ، پنج روز بازی می کند ، چون تیمشان تحت فشار بود خواستند پرسپولیس را هم تحت فشار بگذارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس درباره برنامه ریزی بازی های پرسپولیس گفت:

باید یک مقدار فکر کنیم و حرف بزنیم، چون تیمتان تحت فشار است پرسپولیس را هم تحت فشار می‌گذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان همه سکوت کردند و یادشان رفته پرسپولیسی ها ۵ روز ۵ روز بازی می‌کنند.

وی با اشاره به صحبت های هفته گذشته بازیکنان استقلال عنوان کرد:

ما مشکلات آنطوری نداریم، یک صحبت هایی کردند که به من ارتباطی ندارد. همه تیم ها اکثرا مشکلات مالی دارند و وضعیت اقتصادی کشور اینطور است. ما بازیکنان با غیرت و کادرفنی خوبی داریم. هواداران بدانند ما مشکل داریم اما برای دل هواداران زحمت می‌کشیم. شرایط سخت برای همه هست اما از بازیکنان ممنونیم.

افشین پیروانی ، درباره مشکلات زمین پرسپولیس گفت:

فصل زمستان است دیگر. ما اصلا نمی‌خواهیم به این بحث ها ورود کنیم. ما هم بعضی روزها مشکل زمین داریم اما بچه ها زحمت می‌کشند. زمستان همه باشگاه ها مشکل زمین دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس استقلال افشین پیروانی پرسپولیس لیگ برتر افشین پیروانی تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود

به گزارش ورزش سه، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شمس‌آذر بعد از تساوی برابر گل‌گهر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و نسبت به شرایط مسابقه به صحبت پرداخت، او اعتقاد داشت که بازی با گل‌گهر یک دیدار سخت و تاکتیکی بود.

کریمیان در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بازی با کیفیتی بود، بازیکنان ما نزدیک به 100 دقیقه دویدند و به آنها تبریک می‌گویم، تیم ما جوان، با بودجه ناچیز و سرمربی جوان است، امروز نشان دادیم که چه تیم با کیفیت، پرتلاش و توانمندی هستیم.

ویدئو: 331908

او در ادامه افزود: گل‌گهر تیم قدرتمند، پرتلاش و بازیکانی باکیفیتی در اختیار دارد که در سطح اول فوتبال کشور هستند، آنها مربی با دانشی در اختیار دارند و در این مسابقه فشار را روی تیم احساس کردیم، با این شرایط در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما در نیمه دوم تحت فشار تیم گل‌گهر چند موقعیت دادیم.

کریمیان در انتها گفت: این مسابقه یک بازی تاکتیکی بود و ما بازیکنان جوانی که جایگزین کردیم را توانستیم در پازل تاکتیکی تیم قرار دهیم و روند خود را ادامه دهیم، از نتیجه هم راضی هستیم، یک امتیاز در خانه رقیب با کیفیتمان بد نبود، امیدوارم در مسابقات بعدی هر دو تیم موفق باشند.

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند