Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها-نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: وزارت ورزش اجازه ندهد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در خواب بماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی 4 پروژه ورزشی با اعتبار هزینه شده 375 میلیارد ریال در سه شهرستان سردسیری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای گنجه‌ای بزرگ، خانه جوان دنا و سالن ورزشی روستای دشت‌رز در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

روشنفکر با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است، ابراز کرد: دیدیم در برهه‌ای که از سوی مسئولان حمایتی صورت گرفت تیم فوتبال شهرداری یاسوج مدعی بزرگی در عرصه فوتبال کشور شد.

نماینده مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید حمایت‌ها از مناطق محروم بیشتر شود چرا که استعداد ورزشی در مناطق محروم نسبت به مناطق مرفه بیشتر نمود پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: ورزشگاه‌ها در تراز ورزشکاران ما نیستباشگاه اختصاصی راه حلی برای پیشرفت ورزش استان یزد استطرح موزاییکی در ورزشگاه آزادی به‌یاد بازیکنان فقید پرسپولیس + عکسروشنفکر یادآور شد: به دلیل نبود حامی مالی هیئت‌های ورزشی استان از سوی دولت بیشتر حمایت شوند زیرا در این استان ذوب آهن، فولاد مبارکه، کارخانه و واحد تولیدی بزرگ که توانایی اسپانسر بودن داشته باشد، ندارد.

وی ادامه داد: رشته‌های رزمی و کشتی در صورت سرمایه گذاری به دلیل فیزیک بدنی مناسب در این استان ظرفیتی عظیم دارد که مغلول مانده است.

روشنفکر بیان کرد: وزارت ورزش در صورتی که دلسوزی می‌کرد اجازه نمی‌داد ورزشگاه بزرگ و زیبای شهر یاسوج که اکنون ارزشی بیش از 500 میلیارد تومان دارد چنین در خواب فرو رود، چرا وزارت ورزش به کمک استان نیامد تا تیم فوتبالی در یکی از رده‌های کشوری در این استان فعال شود و بیت المال این چنین معطل نماند.

وی گفت: ما هم قائل به این هستیم که وزارت ورزش نمی‌تواند تصدی گری کند اما چرا تسهیل‌گری نکرده و چنین سرمایه کشور راکد و ساکن مانده است.

عضو کمیسیون تلفیق خاطرنشان کرد: وزارت ورزش نباید هیئت‌های ورزشی این استان و استانی مثل مرکزی، سمنان، تهران و اصفهان را با ان همه اسپانسر و حامی مالی، یکسان ببیند.

روشنفکر تصریح کرد: وزارت ورزش برای کمک به رشد ورزش قهرمانی در این استان محروم می‌توانست مربیان طراز اول و با سواد را برای اموزش مربیان جوان به استان بیشتر اعزام کند، این حداقل کاری است که می‌تواند انجام دهد کارهایی شده اما بسیار کم و مقطعی بوده است.

وی تاکید کرد: ساختن سالن و چمن به تنهایی کمکی به توسعه ورزش به خصوص جنبه قهرمانی ان به استان ما نمی‌کند، تا هیئت‌ها حمایت نشوند و آموزش‌ها از مرکز در استان فراگیر نشود امیدها همچنان کمرنگ است.

آذر صفایی‌نیا معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین تلاش‌های نماینده بویراحمد، دنا و مارگون برای رفع کمبودها را ستودنی دانست و گفت: مسئولان کشوری بعد از حضور در استان از پیگیری‌های مهدی روشنفکر تقدیر می‌کنند.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی