Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد زینی وند مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کمیته امداد استان ایلام در سال ۱۳۹۹ با بهره گیری حداکثری از کلیه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی جهت کمک به رفع مشکلات عمرانی مددجویان تحت پوشش، در سرفصل‌های مختلف کاری خود در حوزه مسکن و ساختمان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کمک به ساخت و خرید تعداد ۴۰۰ واحد مسکونی مقاوم با متراژ میانگین زیربنای هر واحد ۸۰ متر مربع با رعایت اصول فنی ساخت و ساز از جمله این اقدامات از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

او افزود: از این تعداد واحد مسکونی تا کنون ۲۵۰ واحد تکمیل و در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده اند.

زینی وند مطرح کرد: همچنین حدود یک هزار مورد تعمیرات منازل مددجویی و کمک به ساخت فضا‌های جانبی شامل:حمام، سرویس بهداشتی، دیوار محوطه، آشپزخانه و موارد دیگر با اولویت مناطق محروم، مرزی و کمتر توسعه یافته در دستور کار بوده و یا انجام گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته و با هدف رفع مشکل مسکن نیازمندان این استان و با استفاده از ظرفیت خیرین گرامی، موسسه‌های خیریه، اقوام و بستگان مددجویان، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی، برنامه و بودجه، بنیاد مستضعفان و اداره کل راه و شهرسازی در نظر داریم تا پایان امسال مددجویان واجد شرایط و خانواده‌های دارای ایتام سه نفره و بالاتر سطح استان (به جز شهر ایلام) را صاحب سرپناه نماییم.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر