Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز در مراسمی با حضور سردار شاکرمی در محل مجتمع فرهنگی لاله از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان ایلام تجلیل شد؛ شاکرمی در حاشیه این مراسم با اشاره بر اینکه سرمایه امروز امنیت کشور رزمندگان هستند، گفت: آن‌ها در میادین نبرد در دوران دفاع مقدس درس مقاومت آموخته و امروز به عنوان پیشکسوت صاحب تجربه برای نسل کنونی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نسل کنونی سپاه پاسداران خود را خادم پیسکسوتان و رزمندگان دیروز میادین نبرد حق علیه باطل می‌دانند و این مراسم، تشریفاتی نیست بلکه مراسم دیدار با تفکری است که امتحان خود را در میدان نبرد پس داده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ما امروز آمده‌ایم تا از شما رزمندگان و پیشکسوتان درس رهروی از راه ولایت و جان دادن و جانبازی در راه مکتب سرخ تشیع بیآموزیم چرا که معتقدیم شما این راه را با سربلندی طی کرده‌اید.

انتهای پیام/ 9708

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام پیشکسوتان جهاد فجر 42

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در غرب کابل در نخستین ساعات صبح امروز، مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) را برگزار کردند؛ این مراسم با حضور جمعیت گسترده‌ مؤمنان و محبان اهل بیت‌(ع) برگزار گردید.

آیت الله حجت، از سخنرانان این مراسم معنوی گفت: مقام امامت نیاز به شناخت عمیق دارد و علما برای آگاهی بخشی به مردم در شناخت مقام و جایگاه امام تحقیق کنند.

امروز ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام جعفرصادق(ع) می‌باشد؛   امام جعفرصادق(ع) بیش از ۴ هزار شاگرد متخصص در بخش‌های مختلف علوم تربیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند