Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عباس بنایی گفت:  در ایام الله دهه فجر به همت جهادگران ناحیه بسیج محمد رسول الله(ص) شیراز توزیع ۱۵۰۰ بسته شامل اقلام معیشتی، اقلام کالایی کمک های مومنانه دربین اقشار نیازمند و آسیب پذیر توزیع شد.

او همچنین از بسترسازی برای آزادی ۱۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی به مناسبت دهه مبارک فجر به همت این ناحیه از سپاه در شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنایی گفت: به همت مردم نوعدوست و خیرین از زمان شروع کمک مومنانه تا کنون قریب به ۴۰ هزار بسته در قالب اقلام مختلف معیشتی، لوازم التحریر واقلام کالایی توسط پایگاه های بسیج و گروه‌های جهادی ناحیه محمد رسول الله (ص) در منطقه شمال غرب شیراز دربین اقشار نیازمند توزیع شده است.

او افزود: در ادامه برنامه های رزمایش الی بیت المقدس حوزه های بسیج ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله (ص) با همت جهادی فعالیت های خود را در قالب توزیع ۵سری جهیزیه ، ۱۰۰بسته لوازم التحریر و تبلت دانش آموزی، خدمات رسانی عمرانی شامل شروع ساخت و مرمت ۹ باب منزل محرومین و همچنین ۱۹ زندانی جرایم غیر عمد با پیگیری سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز و با حمایت مالی افراد خیراندیش آزاد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شمال غرب شیراز گفت: مبالغ هزینه شده در اجرای این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام گردید بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی دهه فجر محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند