Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در واکنش به تصمیم دادگاه لاهه، مبنی بر رسیدگی به پرونده اراضی فلسطین اشغالی پیامی را در فضای توئیتر منتشر کرد و نوشت: دیدگاه حقوقی ما درباره صلاحیت دادگاه کیفری بین‌المللی در بررسی جنایت صهیونیست‌ها بدون تغییرباقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دادگاه، به دلیل عدم وجود عنصر دولت فلسطینی که مورد نیاز قوانین بین‌المللی است، صلاحیت قانونی رسیدگی به این موضوع را ندارد.

ماس همچنین افزود: ما از تشکیل دولت آتی فلسطینی به عنوان بخشی از راه‌حل دو دولت مذاکره شده توسط اسرائیلی‌ها و فلسطینیان حمایت می‌کنیم.

چندی پیش، دادگاه لاهه، در اقدامی به صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده اراضی فلسطین اشغالی رأی مثبت داده است.

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، نیز در تماس تلفنی با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شده بود که؛ تصمیم دادگاه لاهه مبنی بر تحقیق درباره جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین اشتباه و تبعیض‌آمیز است.

بیشتر بخوانید:

دیوان لاهه صلاحیت خود برای رسیدگی به پرونده اراضی اشغالی را تایید کرد اشکنازی: تصمیم دادگاه لاهه درباره رسیدگی به پرونده اراضی فلسطین اشغالی تبعیض‌آمیز است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه لاهه هایکو ماس رسیدگی به پرونده اراضی اراضی فلسطین دادگاه لاهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد غراوی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های؛ جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

غراوی گفت: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

بر اساس این گزارش، طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

کد خبر 6096028

دیگر خبرها

  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی