Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:44:49 GMT

ایمان شیراز در سراشیبی نابودی قطعی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۶۱۵۸

ایمان شیراز در سراشیبی نابودی قطعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم ایمان شیراز در هفته دهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور باید ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۳ بهمن ماه به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی به مصاف میهمان خود کوثر اصفهان برود، اما شرایط تنها نماینده فارس مرثیه‌ای از یک قصه پر غصه است.

سلمان عزیزی بازیکن ایمان شیراز در خصوص شرایط اسفناک این تیم گفت: نمی‌دانم از مشکلی باید صحبت کنم، از نبود آب معدنی در تمرینات و نوشیدن آب از کلمن در این شرایط کرونایی، از بازیکنانی که به خاطر بی پولی قبل و بعد از تمرینات برای سیر کردن شکم زن و بچه‌های خود یا گچکاری می‌کنند یا در تاکسی اسنپ مشغول هستند یا برای اینکه بتوانند در تمرینات شرکت کنند مشغول کارهای دیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در شرایطی به سر می‌بریم که بازیکنان اصلا نمی‌دانم مالک تیم کیست و در طول هفته تنها با وعده و وعید آمدن اسپانسر گوش ما را پر می‌کنند و آخرش نتیجه‌ای ندارد و بازیکنان اگر ماندند تنها روی اصل رفاقت با حمید کمالی، سعید خبازیان و امید ابراری نیا است و مشکل جایی جنبه جدی‌تر می‌گیرد که من بازیکن نمی‌دانم سرمربی تیم ایمان کیست وقتی حمید کمالی و ناصر نعمتی در سایه هستند و امید ابراری نیا مربی تیم هم دست تنها کاری نمی‌تواند بکند.

بازیکن تیم ایمان شیراز گفت: پس از اینکه رمضانی که در شروع فصل امتیاز تیم ارژن را خریداری و نام تیم ایمان شد و پس از چند هفته نماینده فارس به محسن ابراهیمی واگذار شد، اما ایشان هم سرشته‌ای تیمداری نداشتند و با جیب خالی قصد تیم داری داشتند و چشمشان به جیب مسئولان و اسپانسر‌ها دوخته شده بود که این مدل باشگاه داری منجر به شکست و نابودی است.

عزیزی افزود: وضعیت تیم ایمان شیراز وقتی بغرنج‌تر می‌شود که باشگاه بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون بدهی به رستوران دارد و بازیکنان غیربومی ما که در خوابگاهی ساکن هستند برای تامین غذای خود گاهی اوقات به شدت با مشکل مواجه می‌شوند و این رسم میهمان نوازی نیست و حتی بازیکنان برای گرفتن رضایت نامه نیز نمی‌دانند باید به چه کسب بعنوان مالک مراجعه کنند و یک کلام تیم لیگ برتری ایمان شیراز صاحب ندارد.

بازیکن تیم ایمان شیراز گفت: ایمان شیراز از تامین یک تغذیه بعد از تمرین عاجز است و ما از عباس حاجی زاده بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و فرزاد هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس گلایه مندیم که چرا از اول فصل حتی در یک تمرین یا بازی تیم حضور نیافته و مسئولین استانی هم ما را مانند بچه‌های سرراهی رها کردند.

سلمان عزیزی افزود: به معنای واقعی کلمه شرایط تیم ما حرفه‌ای نیست به طوری که بازیکنی که تنها ۱۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده و حتی از تامین یک وعده غذایی مناسب نیز عاجز است باید روز مسابقه آن هم برای یک بازی رسمی اعلام شود چه ساعتی در سالن باشید و بازی را انجام دهید در حالی که بازیکن از شب قبل مسابقه رسمی باید در اردو باشد و شرایط جسمانی و حتی وعده‌های غذاییش تحت نظارت باشد.

او گفت: بازیکنان ایمان شیراز از مسئولان استان فارس توقع مالی بالایی ندارند حداقل اینکه کرایه رفت و برگشت و یا غذا و تغذیه شان تامین شود، باور کنید شرایط ایمان اصلا قابل باور نیست و سوالی که باید از نهاد‌های نظارتی و یا اداره کل ورزش و جوانان استان فارس پرسید چرا وقتی که یک نفر قصد تیم داری در شیراز یا استان فارس را دارد وضعیت مالیش رصد و نظارت نمی‌شود تا اتفاقاتی مثل ایمان شیراز یا تیم‌های دیگری که امروز نامی از آن‌ها در استان فارس نیست اتفاق نیفتد.

سلمان عزیزی اضافه کرد: مگر می‌شود در استان پهناوری مثل فارس کسی نباشد که بتواند تیم ایمان شیراز را به خوبی مالکیت کند و بعد بدون هیچ حساب و کتابی تنها نماینده لیگ برتری فوتسال این استان به دست امثال رمضانی‌ها بیفتد.

عزیزی گفت: به خدا قسم بازیکنان تنها برای حفظ سهمیه و دلخوشی هواداران این هفته در تمرینات شرکت کردند که بتوانیم کوثر اصفهان را شکست دهیم، اما وقتی می‌بینیم مصطفی تمدن تدارکات تیم بخاطر بازیکنان چک ضمانتی برای تامین غذا و میوه داده و حکم جلبش گرفته شده و ایمان شیراز مالک مشخصی ندارد تا جوابگو باشد زجر می‌کشیم.

بازیکن ایمان شیراز با گلایه به تصمیم‌های شورای شهر گفت: مگر می‌شود شورای شهر شیراز به تیم‌های لیگ یکی فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی کمک مالی کند، اما تیم ایمان که در لیگ برتر فوتسال حضور دارد را اصلا نبیند و‌ای کاش مسئولان استان فارس و شورای شهر شیراز کریمی مالک ارژن را حمایت می‌کردند تا تیم واگذار نشود و به شرایط اسفناک امروز دچار نشود.

سلمان عزیزی اضافه کرد: عاجزانه از تمام مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان فارس می‌خواهم که بازیکنان مظلوم ایمان شیراز را دریابند چرا که تا نفس‌های آخر این تیم زمان زیادی باقی نیست.

تیم ایمان شیراز تا پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با متحمل شدن هفت شکست پیاپی و بدون امتیاز، در انتهای جدول رده بندی گروه ب قرار دارد.

اتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمان شیراز لیگ برتر فوتسال تیم ایمان شیراز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید

با اعلام نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، تکلیف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس مشخص شد و منتخبان مردم در این دوره و همچنین کاندیداهایی که به دور دوم راه پیدا کردند، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، با اعلام نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، «روح‌الله نجابت» با ۷۸ هزار و ۳۵۱ رای و «جعفر قادری» با ۵۹ هزار و ۶۲ رای به مجلس راه پیدا کردند و از دو حوزه شهرستان شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده است.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان جمعاً چهار نماینده و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی به منظور انتخاب دو منتخب دیگر حوزه شیراز و زرقان روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌شود و تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان هم‌زمان با دیگر حوزه‌های کشور از بامداد سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود و زمان مجاز تبلیغات این دور از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز فرایند رأی‌گیری، یعنی برابر با ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

«علیرضا پاک‌ فطرت» با ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای، «ابراهیم عزیزی» با ۵۲ هزار و ۷۷۳ رای، «سیداسماعیل حسینی» با ۴۹ هزار و ۱۱ رای و «رحمت‌الله مرزوقی» با ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برای تصدی دو کرسی دیگر حوزه شیراز و زرقان در مرحله دوم رقابت خواهند کرد.

ابراهیم عزیزی: کاندیدای اصولگرا انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که به دور دوم راه پیدا کرد، وی که دارنده کارشناسی ارشد حقوق است، در این دوره انتخابات مجلس ۵۲ هزار و ۷۷۱ رای کسب کرد و در دوره یازدهم نیز با ۱۱۴ هزار و ۳۲۹ رای به عنوان منتخب چهارم مردم شیراز و زرقان به مجلس راه پیدا کرده بود.

از جمله سوابق ابراهیم عزیزی می‌توان به فرماندار شیراز، استاندار هرمزگان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیراز اشاره کرد.

علیرضا پاک فطرت: دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که در این دوره با کسب ۵۶ هزار و ۳۲۹ رای به مرحله دوم این انتخابات راه پیدا کرد، شهردار شیراز و نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با کسب ۱۹۳ هزار و ۷۹۰ رای از جمله سوابق پاک فطرت است.

سید اسماعیل حسینی: سومین کاندیدای اصولگرای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان است که با ۴۹ هزار و ۱۱ رای به دور دوم این انتخابات راه پیدا کرد، از جمله سوابق وی می توان به عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، معاون پژوهشی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، عضو شورای پژوهشی دانشگاه شیراز و موسس و رئیس مرکز نوآوری و تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز اشاره کرد.

رحمت‌الله مرزوقی: دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان از اساتید گروه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز است که توانسته با کسب ۴۷ هزار و ۳۴۱ رای به دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه راه پیدا کند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد که به دور دوم کشیده شده است، نیز در دور نخست «اسفندیار عبدالهی» (اصولگرا) ۱۸ هزار و ۵۹۸ رای و «سیرویس سجادیان» (اصولگرا) ۱۴ هزار و ۵۳۰ رای را از آن خود کردند.

اسفندیار عبدالهی دارای سابقه فعالیت در سپاه فجر استان فارس است و سیروس سجادیان هم سابقه فرمانده انتظامی فارس، جانشین مرکز مطالعات راهبردی فرماندهی کل انتظامی کشور، معاون اطلاعات مرزبانی فرماندهی انتظامی کشور و رئیس شورا علمی پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی ناجا را در کارنامه دارد.

کد خبر 749543

دیگر خبرها

  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟