Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم بوکس جوانان در تهران، اظهار داشت: سه مرحله اردوی دو هفته‌ای را در شهرهای سنندج، قم و کیش برگزار کردیم. چهارمین مرحله اردوی دو هفته‌ای‌مان نیز از چهارم اسفند ماه در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اردو، تمرینات مشترکی را با تیم جوانان بوکس آذربایجان خواهیم داشت. آذربایجان با یک تیم کامل و 10 نفره وارد ایران خواهد شد.

وی افزود: آذربایجان در مسابقات رده سنی مختلف اروپا صاحب عنوان‌های قهرمانی است و یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. بوکسورهای این کشور در رقابتهای جهانی و بازی‌های المپیک مدال کسب کرده است. 

مهدی‌پور در مورد اینکه ترکیب اصلی تیم بوکس جوانان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی بعد پایان اردوی چهارم مشخص می‌شود، عنوان کرد: در سه مرحله اردوی گذشته، 80 درصد از ترکیب تیم‌مان مشخص شده است. برای کادر فنی بوکس جوانان خیلی مهم است که بچه‌ها در مقابل تیم آذربایجان چطور بازی‌ می‌کنند. بعد از بازی با این تیم، ارنج اصلی را به فدراسیون می‌دهیم تا اسامی را به کمیته برگزاری مسابقات جهانی ارسال کنند.

سرمربی تیم بوکس جوانان خاطرنشان کرد: اگر بوکسوری در سطح کشوری توانسته همه حریفانش را شکست بدهد اما کیفیت و شرایط لازم تاکتیکی و تکنیکی را به جهت حضور در مسابقات جهانی نداشته باشد در نهایت باید کادر فنی درباره اعزام این بوکسور تصمیم قطعی را بگیرد. آیا این بازیکن توانایی شرکت در مسابقات جهانی را دارد تا آبروی بوکس ایران را حفظ کند؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس رضا مهدی پور سرمربی تیم بوکس جوانان تیم بوکس جوانان مسابقات جهانی مرحله اردوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی