Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:54:58 GMT

مردم خراسان شمالی آماده رژه خودرویی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۶۷۸۱

مردم خراسان شمالی آماده رژه خودرویی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های قبل، مردم خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده می‌کنند با این تفاوت که یک ویروس ناخوانده، نوع برگزاری را از راهپیمایی به رژه خودرویی تبدیل کرده است.

این اتفاق نشان‌دهنده این است که هیچ دشمنی اعم از کوچک و بزرگ نمی‌تواند، در مقابل سیل خروشان مردم ایستادگی کرده و مانع از برگزاری جشن پیروزی انقلابشان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش از شروع این مراسم، مردم با حضور خودرویی در خیابان‌ها، در حال تزئین وسایل نقلیه خود با تصاویر امامین انقلاب هستند و چیزی که قابل‌تأمل است دعوا بر سر تصویر حاج قاسم است.

قابل‌ذکر است، رژه خودرویی امسال در بجنورد رأس ساعت 10 از میدان قائم(ع) آغاز و به میدان دفاع مقدس ختم می‌گردد و ورود به این مراسم نیز تنها از چهارراه 17 شهریور بجنورد امکان‌پذیر است. 

همچنین سخنرانی این مراسم به‌صورت مجازی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرازی، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی بجنورد سیل راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخرموحدی صبح چهارشنبه در دیدار با هیات تجاری چین فعال در حوزه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر که از غرفه خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد، بر آمادگی استان برای فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد.

وی عنوان کرد: از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی، فراهم بودن زیرساخت‌های مناسب، ظرفیت‌های بالا برای تولید انرژی خورشیدی، حمایت مسئولین استانی از سرمایه‌گذاران در این استان می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: استفاده از انرژی خورشیدی می‌تواند به تنوع‌بخشی به منابع انرژی، کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی و ارتقای پایداری اقتصادی و زیست‌محیطی آن کمک کند.

فخرموحدی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در خراسان شمالی از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به مزایای متعددی که استفاده از انرژی‌های خورشیدی دارد، انتظار می‌رود که شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه در ایران، به خصوص در استان‌هایی با ظرفیت بالا مانند خراسان شمالی باشیم.

کد خبر 6093968

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی