Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه ‌قلی گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن بزرگ انقلاب با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی توسط کانون فرهنگی هنری توحید در مسجد امام صادق (ع) فرخشهر برگزار شد.

«صادق شاه ‌قلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن بزرگ انقلاب با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی توسط کانون فرهنگی هنری توحید در مسجد امام صادق (ع) فرخشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود، انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز در مساجد است.

 

وی ابراز کرد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است که کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) شهر فرخشهر از ابتدای دهه فجر تاکنون با اجرای برنامه های مختلف به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته است.

 

شاه ‌قلی فضای مجازی را فرصتی برای توسعه فعالیت‌های مسجدی و ترویج ارزش‌های دینی دانست و تاکید کرد: تبیین گام دوم انقلاب، امیدآفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات با محوریت مساجد در اولویت باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: سخنرانی و مولودی خوانی با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و مطابق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پخش زنده و انتشار مراسم در کانال یا گروه مجازی مسجد نیز انجام شد.

 

خاطر نشان می شود: کانون فرهنگی هنری توحید مسجد امام صادق (ع) فرخشهر، ۱۱۴ عضو فعال در سامانه «بچه های مسجد» دارد و فعالیت های گسترده ای در بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی در طول سال برگزار می کند که برگزاری محافل انس با قران کریم و جشن های دهه مبارک فجر از مهمترین این برنامه ها هستند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی