Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح دستاورد‌های ایستادگی و ایثار ملت ایران پرداخت و گفت: ایام الله دهه فجر به ما آموخت اگر ملتی مومن، تحت زعامت رهبری بصیر و مقتدر حرکت کند، نصرت الهی پاداش آن خواهد بود و سنگر‌های به ظاهر فتح ناشدنی، به تسخیر در می‌آیند و فشار حداکثری دشمن با استقامت مردم شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روز‌ها شاهدیم محدودیت‌های کرونایی، نتوانسته تاثیری بر دلدادگی و حرارت انقلابی مردم عزیز برای گرامیداشت انقلاب اسلامی داشته باشد. مردم در فضا‌های حقیقی و مجازی به هر طریقی وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان می‌دهند و ما قدردان این حضور پرشور و باشکوه هستیم.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به نقش امداد‌های الهی و تاثیر جانفشانی‌های شهدای انقلاب در فتح خاکریز‌های دشمن، تصریح کرد: مکتب مقاومت و منش شهدایی مانند سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت در صحنه‌ی نبرد باید زندگی کنیم و در زندگی بجنگیم. او به ما آموخت چگونه به هدف خود مومن باشیم و دشمن را تسلیم اراده خود نماییم.

وی با تشریح شکست‌های راهبردی دشمن در برابر ملت ایران، افزود: نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن برای ما آشکار است. آمریکایی‌ها در صدد تهی سازی جمهوری اسلامی ایران از قدرت بودند، اما قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران بر محاسبات آن‌ها غلبه کرد. مردم و مسئولین همه متفق‌القول هستند که آمریکا غیرقابل اعتماد است. دست چدنی آمریکا علیرغم خوش خیالی بعضی‌ها، خیلی زود نمایان شد و همه دیدند که جاده آمریکایی سازش، بن بست است.

حجت‌الاسلام طائب، اخراج آمریکا از منطقه را یکی از راهبرد‌های قطعی جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آن‌ها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به هراس افتاده‌اند و ما به آن‌ها می‌گوییم از این ترس بمیرند. آن‌ها در این منطقه دیگر روی خوش نخواهند دید و تا فرصت هست با پای خودشان بروند. حکام سازشکار منطقه نیز باید از سرنوشتی که در انتظار نظامیان تروریست آمریکایی است درس عبرت بگیرند و خود را بیش از این در معرض خشم انقلابی ملت‌های مسلمان قرار ندهند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه، با اشاره به اینکه جهان در حال مشاهده افول مفتضحانه آمریکا است، تصریح کرد: اوضاع آمریکا در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تماشایی‌تر از همیشه خواهد بود. ما خودمان را برای عصر پساآمریکا و نقش آفرینی بیشتر در این دوره آماده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام طائب آمادگی‌های همه جانبه دفاعی و امنیتی نیرو‌های مسلح و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان را انکارناپذیر توصیف و تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی نظام، مجرب‌تر از گذشته شده‌اند. ما در مقابله با فتنه‌ها و فساد‌های داخلی و در برابر خباثت‌های منطقه‌ای ورزیده شده‌ایم. ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم و دستگاه‌های اطلاعاتی به پشتیبانی و حمایت این مردم عزیز دلگرمند.

وی تاکید کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هسته‌های اطلاعات مردمی تهدید‌ها را پس زده‌اند و به پشتوانه همین تکیه گاه، ان‌شاءالله سیطره اطلاعاتی خود را بر دشمن گسترش می‌دهیم و راه نفوذ آن‌ها را خواهیم بست.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان تاکید کرد: ما میداندار تهاجم علیه دشمن هستیم. دستگاه اطلاعاتی نظام در مقابله با شبکه‌ها و عناصر نفوذی، شدت عمل به خرج داده و همکاری خوبی با سرویس‌های همراه منطقه‌ای و بین‌المللی برای تأمین امنیت داخلی و منطقه‌ای دارد. ما برای برقراری امنیت مردم کشورمان، یک لحظه از پا ننشسته‌ایم و در این آوردگاه امنیتی، به وعده نصرت الهی اطمینان داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران دهه فجر رئیس سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی

رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه با رئیس جمهوری سومالی درباره تقویت همکاری‌های امنیتی اطلاعاتی میان دو کشور گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « ابراهیم کالین» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در کاخ ریاست جمهوری سومالی با « حسن شیخ محمود» رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره گسترش همکاری‌های اطلاعاتی امنیتی میان ترکیه و سومالی با او گفت‌وگو کرد.

به نوشته روزنامه سومالی جدید، در این دیدار دو طرف در خصوص تقویت همکاری راهبردی ترکیه - سومالی در زمینه‌های مورد علاقه دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مبارزه با تروریسم بخصوص گروه تروریستی الشباب، افزایش ثبات و امنیت در شاخ آفریقا و گسترش همکاری اقتصادی میان ترکیه و سومالی از دیگر محورهای مورد بحث میان شیخ محمود و کالین بود.

موقعیت راهبردی سومالی و رویای ترکیه برای نفوذ در شاخ آفریقا

 رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در سفر به موگادیشو با همتای سومالیایی خود دیدار و درخصوص راه‌های تقویت همکاری اطلاعاتی و امنیتی میان دو کشور با وی گفت وگو کرد.

ترکیه در سال 2108 توافقنامه تاسیس یک پایگاه نظامی در سومالی را  با دولت مودگادیشو امضای کرد و 24 فوریه 2024 توافقنامه تقویت همکاری‌های نظامی امنیتی میان ترکیه و سومالی امضاء شد. این توافقنامه شامل برگزاری رزمایش‌های مشترک، تبادل اطلاعات امنیتی و کمک‌های بشردوستانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود