Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ خود در لالیگا تلاش خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان با وجود اینکه تیمش با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته نخست لالیگای اسپانیا، موفق شد میهمان خود تیم ختافه را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از این بازی گفت: برنامه ما این بود که وینیسیوس را بیرون بکشیم اما سپس ماروین پارک به خودش آسیب زد و ما مجبور شدیم برنامه‌مان را تغییر دهیم.

وی افزود: ما در این بازی باید خودمان را با شرایط وفق می‌دادیم، چون غایبان زیادی داشتیم. ما تحلیل خوبی از این بازی داشتیم و برای بازیکنانم خوشحالم چون پیروزی در این بازی آسان نبود. ما خیلی خوب بودیم به خصوص در فاز دفاعی. من فکر نمی‌کنم رئالی‌ای وجود داشته باشد که فکر کند ما نمی‌توانیم فاتح لیگ شویم. برعکس، هواداران ما همیشه فکر می‌کنند که ما می‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم و این کاری است که برایش تلاش خواهیم کرد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: با وجود مشکلاتی که داریم اما به کارمان ادامه خواهیم داد و به کاری که می‌کنیم، باور داریم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش داریم.

رئال مادرید به دنبال فروش واران

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها هم خاطرنشان کرد: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما داد. من بر این باورم که ما در مسیر بازگشت به بهترین فرم خود هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا ختافه رئال مادرید زین الدین زیدان لالیگا ختافه رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229492 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند