Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های لیگ منطقه‌ای جودو در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از ۴ تا ۲۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد. خبرگزاری میزان - رقابت‌های لیگ منطقه‌ای جودو در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد، در این پیکار‌ها، مناطق کشور به شش منطقه تقسیم شده و هر منطقه رقابت‌های خود را به صورت جداگانه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منطقه یک شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان، منطقه دو شامل استان‌های مرکزی، کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان، منطقه سه شامل استان‌های البرز، تهران، توابع تهران، سمنان و قم، منطقه چهار شامل استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلیویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، ایلام، منطقه پنج شامل کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد و فارس، منطقه شش هم شامل تیم‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و مازندران هستند.

۴ و ۵ اسفند ماه، مسابقات منطقه ۶ به میزبانی مشهد، ۷ و ۸ اسفند مسابقات منطقه ۵ به میزبانی زاهدان، ۱۰ و ۱۱ اسفند، رقابت‌های منطقه دو به میزبانی بروجرد، ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه، رقابت‌های منطقه ۳. به میزبانی تهران، ۱۷ و ۱۸ اسفند، رقابت‌های منطقه یک به میزبانی ارومیه و ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه رقابت‌های منطقه چهار به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر رده سنی و از هر تیم فقط ۸ بازیکن به همراه یک سرپرست و دو مربی در سالن برگزاری رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

قبل از ورود به خوابگاه از اعضای هر تیم تست کرونا گرفته می‌شود. بیشتر بخوانید: میراسماعیلی: ارتباط خوبی با رئیس فدراسیون جهانی جودو دارم/ مرد روزهای سخت هستم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون جودو لیگ منطقه‌ای جودو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو رقابت های منطقه شامل استان اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان