Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:59:54 GMT

قرارداد بودیمیر و استوکس باید پیگیری قضایی شود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۸۵۷۲

قرارداد بودیمیر و استوکس باید پیگیری قضایی شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نماینده نهادهای بازرسی و امنیتی باید در باشگاه‌های سرخابی مستقر شوند تا از این طریق با عاملان قراردادهایی مثل استوکس و بودیمیر برخورد شود.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا درباره قراردادهای سنگین برخی بازیکنان بنجل و حاشیه ای خارجی مانند آنتونی استوکس و ماریو بودیمیر که خسارت‌های زیادی را به باشگاه پرسپولیس تحمیل کرده است، اظهار داشت: کاملا مشخص است در این قراردادها چه اتفاقی رخ داده و همه هم از این فساد مطلع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی به این قراردادها ورود کنند. باید درباره قرارداد بودیمیر و استوکس پیگیری قضائی صورت بگیرد.

وی افزود: مدیرانی که این قراردادها را امضاء کردند به دلیل لطمه به بیت‌المال باید مورد بازخواست و برخورد قرار بگیرند و از جیب خودشان این خسارت‌ها را پرداخت کنند. این همه آدم به دلیل اختلاس  اعدام یا زندانی می‌شوند و مدیرعاملی هم که این‌ چنین به باشگاه تحت مدیریتش ضربه می‌زند، باید پاسخگو باشد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برای من عجیب است چرا در این 20 سال یک مدیر استقلال یا پرسپولیس به دلیل اینگونه قرارداد بستن تحت پیگیری قرار نمی‌گیرند. آنتونی استوکس با آن همه فجایع اخلاقی در زمان بازی‌اش در تراکتور، پدر این تیم را درآورد و باید مشخص شود چرا با این سابقه مدیری مثل محمد حسن انصاری‌فرد که ورزشی هم است، این بازیکن را برای پرسپولیس جذب کرد.

نکیسا ادامه داد: همه ‌می‌دانیم چه اتفاقی در این قراردادها می‌افتد و بارها هم این مسائل را گفته‌ایم و نوشته ایم اما نظارت اصولی وجود ندارد. من با ابراهیم شکوری در ارتباط هستم و می‌دانم مدیران فعلی پرسپولیس چگونه برای تامین منابع مالی اداره این باشگاه در تلاش هستند اما در نهایت باید بخش زیادی از این منابع را صرف ندانم‌کاری مدیران قبلی کنند.

وی افزود: باید نماینده ای از سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی در باشگاه‌ها به صورت ثابت مستقر شود تا از این طریق نظارت بیشتری هم صورت بگیرد. اگر دولت و سیستم قضائی کشور 2 مدیر را مجبور کند، این خسارت را از جیب‌شان پرداخت کنند، دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و می‌دانند چگونه خودشان را جمع کنند تا با چه کسی چه قراردادی ببندند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره دلیل شکایت نکردن باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس عنوان کرد: قطعا در این ماجرا اتفاقی رخ داده که مدیران پرسپولیس عزم جدی برای پیگیری این پرونده ندارند اما من نباید درباره‌اش صحبت کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر نیما نکیسا پرسپولیس ماریو بودیمیر آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!

آفتاب‌‌نیوز :

در خبر‌ها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد، اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند؛ بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند، اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!