Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:54:12 GMT

خبر خوش گواردیولا در مورد مصدومیت دی‌بروین

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۸۹۷۸

خبر خوش گواردیولا در مورد مصدومیت دی‌بروین

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیداری حساس سیتی، اخبار خوبی از وضعیت کوین دی بروین، ستاره این تیم، ر ا در اختیار علاقمندان قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی سیتی از زمان برد 2-0 این تیم برابر استون ویلا در لیگ برتر، در بازی های منچسترسیتی غایب بوده است. دی بروین در این بازی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و از ترکیب سیتی کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود شاگردان پپ گواردیولا توقف ناپذیر بوده اند و به رغم غیاب مهره ای کلیدی چون دی بروین، در هر پنج بازی که بدون او انجام داده اند، پیروز شده و با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

 

 

گواردیولا در صحبت راجع به آخرین وضعیت مصدومیت دی بروین گفت: "او دارد بهتر می شود. الان مشغول تمرین است، البته نه با تیم، اما به تنهایی تمرین می کند و احساس خوبی دارد و حس می کند بهبود یافته. اوضاع او خوب استف واقعا خوب است."

 

پس از مصدومیت دی بروین گواردیولا گفته بود که انتظار دارد این بازیکن بین چهار تا شش هفته از میادین دور باشد: "خیلی حال گیری بزرگی استف اینطور نیست؟ همینطور است، اما ما باید به راه خودادامه دهیم. چیزی نی گویم که کسی نداند، این هم برای او و هم برای ما بدشانسی است و باید یک راه حلی پیدا کنیم چرا که همه در این شرایط در زندگی خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و ما هم مجبوریم با این شرایط وفق پیدا کنیم."

 

 

در بهترین حالت دی بروین چهار هفته از میادین به دور خواهد ماند و می تواند در بازی سیتی برابر آرسنال که 11 روز دیگر برگزار می شود، در ترکیب سیتیزن ها قرار بگیرد.

این البته به آن معنا است که ستاره سیتی بازی با تاتنهام و اورتون و همچنین بازی روز چهارشنبه سیتی در جام حذفی برابر سوانسی را نیز از دست خواهد داد.

 

از غیبت او تا شش هفته طول بکشد، دی بروین فرصت حضور در بعضی از مهمترین بازی های سیتی را نیز از دست خواهد داد. پس از دیدار با آرسنال، سیتی در دور حذفی چمپیونزلیگ به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت. پس از آن شاگردان گواردیولا میزبان وستهام هستند و سپس در دربی خانگی با منچستریونایتد مواجه می شوند.

 

 

کوین دی بروین منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوین دی بروین منچستر سیتی دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، لیام روسنیر، سرمربی هال‌سیتی، که در ماه ‏دسامبر گذشته قراردادی سه ساله امضا کرده و تا سال 2026 قرارداد ‏داشت امروز به دلیل ناکامی هال‌سیتی در رسیدن به پلی‌آف صعود به ‏لیگ برتر از سمت خود اخراج شد. ‏

روسنیر در نوامبر 2022 هدایت هال‌سیتی را بر عهده گرفت و در ‏دسامبر 2023 قراردادی جدید و سه ساله امضا کرد. ‏

در هفته آخر چمپیونشیپ، هال‌سیتی مقابل پلای‌موث با نتیجه 1-0 ‏شکست خورد و به این ترتیب آخرین امیدهای این تیم برای رسیدن ‏به پلی‌آف صعود به لیگ برتر از دست رفت. هال‌سیتی با 70 امتیاز در ‏رتبه هفتم ایستاد و نوریچ با سه امتیاز بیشتر آخرین تیم راه‌یافته به ‏پلی‌آف بود. ‏

لسترسیتی به عنوان قهرمان چمپیونشیپ و ایپسویچ به عنوان ‏نایب‌قهرمان به لیگ برتر صعود کردند. چهار تیم لیدز، ساوتهمپتون، ‏وست برومویچ و نوریچ هم چهار تیمی هستند که به پلی‌آف صعود ‏رسیده‌اند. ‏

لیام روسنیر با ستاره ایرانی سابق هال‌سیتی اللهیار صیادمنش ‏اعتقادی نداشت و در نهایت عامل جدایی او و پیوستنش به ‏وسترلوی بلژیک شد. صیادمنش فصل گذشته 20 بازی برای ‏هال‌سیتی انجام داد، ولی در نیم‌فصل بعد از انجام 8 بازی به ‏درخواست لیام روسنیر در فهرست فروش قرار گرفته و به وسترلو ‏پیوست. ‏

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست
  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی