Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و شهیدپرور نیشابور با حضور حماسی در جای جای این شهرستان یکپارچه فریاد "پیروز باد انقلاباسلامی " را سر داده و آزادی و استقلال پیروزمندانه خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی به مناسبت 22 بهمن در کشور برگزار نشد و حرکت با خودروهای شخصی در مسیرهای از پیش تعیین شده و فعالیت در فضای مجازی جایگزین آئینها و راهپیمایی‌های سراسری سالهای قبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"مرگ بر آمریکا" و "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" شعار همیشگی این ملت بار دیگر در 22 بهمن بر زبان مردم انقلابی و شهیدپرور نیشابوردر خیابانهای مختلف جاری شد و انعکاس فریاد آن در جهان طنین انداز گردید.

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رژه موتوری و خودرویی باشکوه  22 بهمن با حضور حماسی دیگر ، راس ساعت 10 صبح در شهر نیشابور با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه های اجرایی آغاز شد.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی  باشکوه در نیشابور با رعایت تدابیر لازم ترافیکی از سه راه شریعتی تا چهار راه انقلاب این شهر برگزارگردید.

در رژه موتوری و خودرویی باشکوه  نیشابور  با حضور حماسی دیگر، پرجم های مقدس جمهوری اسلامی ، عکسهای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهیدان جان بر کف این سرزمین خودنمایی می کند و این مردم وفادار در بهار 42 سالگی انقلاب یاد آن شهیدان همواره گرامی می دارند.

امروز نیشابوریان  با حضور حماسی دیگرباخودروها وموتورهای خویش راهی خیابانهای این شهر شدند و پرچم مزین به نام الله را به اهتزاز درآوردند و حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته و انزجار خود را نسبت به  استکبار جهانی ،صهیونیسم بین المللی و دشمنان  این نظام اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حماسه حضور آئین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضور حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

آیت الله محمدی لایینی خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و افزود: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود تصریح کرد: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و گفت: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند گفت: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی افزود: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم