Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین سپهر در ۴۲ امین سالگرد انقلاب اسلامی در همدان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: ایران در این سالها دستاوردهای زیادی را کسب کرده و کشوری امن را در منطقه ایجاد کرده است که علیرغم تمام تلاش های مزدوران در تمام عرصه ها رشد کرد و درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی بین مردم همدان گفت: ۴۲ امین سالگرد انقلاب پیرزمند اسلامی را به همه مردم تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در ۴۱ سال پیش با پیروزی بر ابرقدرتهای غرب و شرق به پیروزی رسید و طومار ۲۵۰۰ ساله تباهی کفر شرک و استعمار زدگی را برهم زد و با امامت امام با تکیه بر آیین دینی و ایمانی و حضور امت انقلابی به پیروزی رسید.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در ۴۲ امین سالگرد جا دارد برای نسل جوان بازخوانی کنیم که فراموش نکنند در چه شرایطی بودیم و کشور ما چه ستم ها ظلم هایی را تحمل کرد.

سردار سپهر تاکید کرد: همه امور تا سال ۱۳۳۲ با انگلیس بود و قوای مسلح همه تحت امر انگلیس بودن اما امریکای جنایتکار با همکاری اسراییل و انگلیس بر تمام مقدرات کشور ما تسلط داشتند و بیش از ۵۰مستشار بر فرهنگ و صنعت و هدایت کشور ما حضور داشتند و حقوق می گرفتند.

وی افزود: در سال ۱۳۵۶ حقوق مستشاران امریکایی ۱۷ میلیارد تومان بوده در حالی که حقوق کل نظامیان کشور ما۱۴ میلیارد تومان بوده است.

سردار سپهر عنوان کرد: در طول ۵ قرن گذشته به علت حاکمیت سلطه گران بر کشور ما ، بیش از دو سوم خاک ایران از ما جدا شد و این بود حاکمیت ظلم و استعمارگران بر ایران که نتیجه ای جز تباهی نداشت.

وی افزود: در کشور ما درنتیجه سلطه استکباری۹۵ درصد نفت تولیدی را غارت می کردند و درآمدهای نفتی باقی مانده را صرف خرید سلاح می کردند بر ای ژاندارمری شاه در منطقه خاورمیانه

جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: سفرای امریکا و انگلیس در ایران در خاطرات خود می گویند به شاه یاد می دادیم که چگونه فکر کند و منافع انگلیس و امریکا را اولویت قرار دهد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب کودتای نقاب در حال اجرا بود که محل اقامت امام را بمباران کنند و امریکایی ها در راس آن بودند ، تلاش برای تجزیه کردستان همه جزو توطئه های دشمنان برای ایران بود.

جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین افزود: امریکای جنایتکار و شوروی کمونیست برای نابودی ایران متحد شدند و ۸۲ کشور مقابل ایران صف آرایی کردند.

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی بزرگترین مولفه بعد از حملات نظامی در ایران بود گفت: امریکاییها تمام قدرت خود را به کار گرفتند و حمله نظامی و تشدید تحریم های اقتصادی از مولفه های مهم تحت فشار قرار دادن ایران بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مذاکره یعنی فروپاشی ایران و بدون اذن رهبری و هدایت های امام گونه رهبرمان مذاکره ای انجام نمی دهیم علیرغم اینکه هیچ گزینه جز مذاکره روی میز از استکبار و صهیونیست جهانی وجود ندارد.

سپهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گفت: ایران سریعترین نرخ رشد علمی جهان را دارد و در بخش دفاعی سرآمد منطقه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید نمود.

کد خبر 6089700 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم